צילום: דוברות המכללה הסדנא הייחודית בפרויקט המצטיינים 'היי טק+'

סדנאות הכנה לתעסוקה בהיי טק

במסגרת תוכנית היוקרה וההצטיינות 'היי טק+' בשיתוף 'ציונט' ו'הזנק לעתיד' המתקיימת במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, קיבלו הסטודנטים בונוס מיוחד, השתתפות בשתי סדנאות הכנה לתעסוקה בהנחיית סמי הוארי מעמותת 'הזנק לעתיד'. "פגשתי סטודנטים איכותיים ביותר בעלי מוטיבציה גבוהה, רצינות ונכונות להשקעה, יצאתי מאוד אופטימי מהסדנאות", אומר סמי המנחה. מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה: "שיתוף הפעולה המצוין של המכללה עם תוכנית 'ציונט' ו'הזנק לעתיד' מציבות את הסטודנטים שלנו במקום גבוה ביותר. כפועל יוצא התקיימו הסדנאות האיכותיות. בין מטרות הסדנאות הייחודיות, מתן כלים ותובנות לפיתוח יכולות עבודה בצוות רב תחומי."

הסטודנטיות והסטודנטים בפרויקט 'היי טק+' במגמת תוכנה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל זכו לבונוס מיוחד, סדנאות הכנה לתעסוקה המועברת על ידי מנחה מקצועי , סמי הוארי, מעמותת 'הזנק לעתיד'. יצוין כי סדנאות אלה הינן חלק מפרוייקט המצויינות בשיתוף בית התוכנה 'ציונט'. 

מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה ברכה על קיום הסדנאות הייחודיות ואמרה: "בין מטרות הסדנאות הייחודיות, מתן כלים ותובנות לפיתוח יכולות עבודה בצוות רב תחומי, זהו כלי להצלחה והתערות בעולם העסקי העתידי."

מנחה הסדנאות מעמותת 'הזנק עתיד', סמי הוארי אמר בתום הסדנאות במכללה: "בראש ובראשונה אני חייב לציין את התרשמותי המיוחדת מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל, לא רק בפן הפיזי, באסתטיקה וביופי של המכללה, אלא ובעיקר המפגש עם הסטודנטים ממגמת תוכנה בפרויקט המצטיינים 'היי טק+', פגשתי חבר'ה איכותיים, רציניים, משקיעים, האינטראקציה הייתה מצוינת. זה לא היה עוד שיעור זו הייתה סדנא חווייתית, הסטודנטים שיתפו בתובנות חשתי שנפתחה בסדנא שיחה עמוקה עם תובנות משמעותיות. המסר העיקרי בסדנאות היה הקניית כלים לעבודה עם צוות רב תחומי. יצאתי מאוד מאוד אופטימי מהמפגשים עם הסטודנטים," מסכם סמי. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here