מגדל העמק ניצבת בצמרת הרשויות במחוז צפון עם 94% שנרשמו לקייטנות "בית הספר של החופש הגדול" לצד עלייה חדה בהרשמה לקייטנות גני הילדים ומאות נרשמים למגוון קייטנות נוספות.  

השבוע יצאו לדרך קייטנות הקיץ ובמגדל העמק אוחזים בשני שיאים חיוביים ומשמחים במיוחד כאשר הראשון הוא מספר הנרשמים לקייטנות גילאי 3-6 שעומד על 790 ילדים בלא פחות מ-32 גני ילדים ברחבי העיר, עלייה חדה של 200 נרשמה מקייטנות השנה שעברה.

שיא נוסף הוא שיעור הנרשמים לקייטנת "בית הספר של החופש הגדול" המיועדת עבור תלמידי כיתות א'-ג' ועומד על כ-1,250 תלמידים (נכון לכתיבת שורות אלה) שמהווים 94% אחוזי הרשמה, גבוה בהרבה מהממוצע המחוזי. במגדל העמק ציינו השבוע כי "בית הספר של החופש הגדול" יפעל בין התאריכים 1.7-19.7 ללא עלות כספית ובמסגרתו נפתחו 42 קבוצות בכל המגזרים כולל המוכש"ר (מוכר שאינו רשמי) וחינוך מיוחד שקיבלו מענה אפילו אם מדובר בכיתות קטנות של חמישה תלמידים בלבד. בנוסף, נרשמו כ-100 תלמידים בכיתות ד'-ה' לקייטנת תלמ"א-תכנית מצוינות באנגלית שתפעל באותם תאריכים בעלות מסובסדת של 300 שקלים בלבד עד השעה 13:30 כאשר משם ממשיכים התלמידים לתכנית טכנולוגית ייחודית בת שעתיים עד השעה 15:30. בתאריך 23.7 אמורה להיפתח קייטנה נוספת בשיתוף "סיסמא לכל תלמיד" בא אמורים להשתתף 270 תלמידים עד ה-9.8.

באשר לתלמידי כיתות ו'-ט' מארחת חטיבת הביניים "יערת העמק" לא פחות מחמש קייטנות וביניהן קייטנת "מעברים" לבוגרי כיתות ו', קייטנת "ספייס" לבני העדה האתיופית, קייטנת "פלא-עולים", קייטנת "מופת" וקייטנה לחיזוק מקצועות הליבה אליהן נרשמו 260 תלמידים נוספים. כ-200 ילדים נרשמו לשלושה קייטנות נוספות שמפעיל המתנ"ס המקומי וביניהן "תגליות והמצאות ישראליות" (76 תלמידים), "מותק של כיף" (80 תלמידים) וקייטנת מדע וכיף (40 תלמידים). הצלחה נרשמה גם לקייטנת המחשבים "קיץ דיגיטלי" במרכז להב"ה אליה נרשמו 84 ילדים בשלושה סבבים ולא מן הנמנע כי ייפתח סבב נוסף בעקבות הביקוש הרב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here