המקום המושלם לבילוי - ערב מהנה בעיר התחתית של חיפה

בעשור האחרון מטרופולין חיפה הופך להיות אחד מהמקומות הכי עמוסים במדינת ישראל, אבל גם הכי מפותחים. יותר ויותר בתי עסק ומקומות בילוי נפתחים באזור חיפה ובמיוחד במרכז העיר, לטובת הבליינים והמבקרים בעיר. אחד מהם הוא THE DUKE, פאב אירי עם מטבח קליל ונעים, שיכול להעביר לכם ערב בכיף עם כל החברים.

לאוהבי האוכל הקליל – נישנושים מעולים 

אם אתם רוצים למצוא מסעדה בחיפה כדי לצאת עם כל החברים לערב כיף, יש לכם כל כך הרבה אפשרויות בילוי. ככל שבמרכז העיר חיפה יש יותר גישה למקומות בילוי, כך גם נפתחות גם מסעדות מעולות שעונות על הצורך. אם בא לכם לצאת לבילוי ולא לקרוע את הכיס, האפשרות הכי טובה שיש היא למצוא מקום נעים לשבת, אולי עם כוס בירה ביד, ולהנות מהבריזה של מפרץ חיפה, באווירה מושלמת.

המסעדות הכי שוות שיש – במרחק הליכה

לעומת זאת, רבים מאוד מהמבלים באזור מרכז העיר חיפה לא מסתפקים בנשנוש קליל ורוצים ליהנות מארוחת ערב מלאה. וגם לכך יש שפע פתרונות טעימים ומשביעים שיכולים להיות מושלמים לכל אירוע. למשל, אוהבי הבשרים יבחרו להגיע אל מסעדת המבורגרים בחיפה, בעוד שאם אתם חובבי אוכל איטלקי סביר להניח שתרצו למצוא מסעדה שמגישה פסטות וסלטים נחמדים במרכז העיר. כל המקומות הכי שווים שיש לחיפה להציע, נמצאים כולם במרחק הליכה זה מזה ומאפשרים לכם לעשות את הבחירה המתאימה לטעם האישי שלכם בין רגע.

ואפילו אם לא בא לכם לצאת מהבית…

יחד עם זאת יש לפעמים רגעים שפשוט לא בא לכם לצאת מהבית. גם אם המשמעות היא שאתם פשוט תהפכו את היציאה קבועה עם החברים לערב ביתי. והפתרון הכי קל לערב בית אידיאלי עם חברים הוא הזמנה של משלוחי אוכל בחיפה. אין שום סיבה שתשקיעו משאבים ולבשל או תבקשו מכל אורח להביא איתו משהו לאכול, אם יש לכם אפשרות להביא את האוכל שאתם הכי אוהבים ממרכז העיר ועד לבית שלכם בשיחת טלפון אחת.

הפאב THE DUKE, נמצא במרכז העיר חיפה ומשרת בשנים האחרונות את כל אוהבי הבילויים של העיר. הפאב מציע לכם הפוגה קצרה מיום העבודה העמוס, או מפגש לארוחת ערב עם המשפחה והחברים. כל זאת באווירה ישראלית צעירה ומגניבה ועם האוכל הכי טעים שיש. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לצוות הבר בטלפון 04-8347282.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here