המרוץ השני לזכרו של החייל עדן אטיאס יוצא לדרך

 

יתקיים ב- 27/4 בחסות עיריית נצרת עילית ובארגון מכינה קדם צבאית 'תבור'

 

המרוץ השני לזכרו של החייל עדן אטיאס ז"ל יתקיים ב- 27/4 בחסות עיריית נצרת עילית.

היוזמה לקיים את המרוץ עלתה בשנה שעברה על ידי שלושה חניכים במכינת "תבור": עילאי חיות, עומר ברמן ודניאל חן, שביקשו לבטא את העשייה הערכית חברתית שלהם עם בני הנוער ועם התושבים באמצעות הנצחת חייל בן העיר, שנרצח בפיגוע טרור. זמן קצר לאחר מכן, סמוך למועד האזכרה, נפגש ראש העיר, רונן פלוט, עם האם השכולה, אליה אטיאס, והיא סיפרה על הרעיון להנציח את בנה במרוץ על שמו. פלוט הבטיח לסייע למיזם ולקיימו בחסות העירייה.

מנכ"לית העירייה, חוה בכר, וראש מנהל חינוך, אורנה פישר, מלוות את המיזם, שיוצא לדרך בשנתו השנייה יחד עם ראשי מכינת "תבור", עמיחי שיקלי ואושרת סיסו. "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה ועל החסות שהעניק ראש העיר לאירוע," אמר שיקלי וציין, כי מכינת "תבור" מובילה את המרוץ זו השנה השנייה וכי מדובר בכבוד גדול. "מכינת 'תבור' חרתה על דגלה את ערכי ההתנדבות, המנהיגות והעשייה החברתית. אנו רואים באירוע הזדמנות להעצים ערכים אלה, עליהם התחנך עדן, אך לא זכה ליישמם בחייו הבוגרים בשל הרצח הנורא," ציין שיקלי.

רב"ט עדן אטיאס ז"ל הותקף בידי נער פלסטיני בן 16 מאזור ג'נין, שדקר אותו בתוך אוטובוס, במחאה על כך ששני אחיו מוחזקים בכלא הישראלי. אזרחים הצליחו להשתלט על הדוקר, והחזיקו בו עד שהגיעו השוטרים. עדן פונה במצב אנוש לבית החולים "העמק", שם נקבע מותו.

המרוץ לזכרו יתקיים, כאמור, ב-27 באפריל 2018, בהשתתפות חניכי מכינת "תבור", תושבים, בני משפחה וחברים של עדן אטיאס ז"ל. נקודת הזינוק תצא ממתחם הקאנטרי בשעה 8:00 בבוקר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here