הפנינג
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

ביום חמישי האחרון 21.3 קיימו מחנה 'הקוביה' של תנועת המחנות העולים ו'בית שוקו' במגדל העמק אירוע פורים ענק לילדי העיר בשם "הפורילימפוס". שני המוסדות בשיתוף הנערים והנערות ומתנדבי שנת השירות אשר מדריכים בהם תכננו ובנו ולבסוף גם הפעילו את האירוע הגדול והראשון מסוגו בשיתוף הפעולה. ילדי מגדל העמק נהנו מחוויית פורים בלתי נשכחת

הפנינג "הפורילימפוס"
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

ביום חמישי הגיעו לפארק הזיתים בשכונת נוף העמק למעלה מ300 חניכי בית שוקו ומחנה הקוביה בגילאי א עד ו , מחופשים ומאופרים, כמיטב מסורת הפורים, שם חיכו להם המד"צים עם למעלה מ20 תחנות משחק, דוכני מזון, תחרויות בקבוצות ועוד- אשר עליהם עמלו מזה שבועות רבים. הילדים עברו בין המתחמים, שיחקו, נהנו, ספגו את אווירת החג ונהנו מהפנינג קהילתי מוצלח וראשון מסוגו בעיר.

הדס רז, מתנדבת שנת שירות בבית שוקו במסגרת 'המחנות העולים' מספרת: "עבדנו על הפעילות הזאת במשך למעלה מחודשיים ועכשיו ניתן לראות את כל ההשקעה שלנו יוצאת לפועל. אני ממש שמחה שהדבר הזה הצליח לקרות זה כיף לראות איך גם המדריכים וגם החניכים בקוביה מצליחים לשתף פעולה עם המדריכים והחניכים של בית שוקו, בעיני זה חסר תקדים וזה מעורר בי המון גאווה"

מעבר לכיף וההנאה שבפורימון, שהפך למסורת במחנות העולים ובבית שוקו, מצליחה הפעילות לגבש את החניכים ולעודד לקיחת אחריות, יצירתיות ושיתוף הפעולה בין כל החניכים במחנה, צעירים ובוגרים כאחד. כמו כן, פעילות הפורים של המחנות העולים מצליחה להוות אלטרנטיבה שמגבשת ומחזקת את הקהילה המקומית.

בפעילות תנועת הנוער בקוביה לוקחים חלק חניכים מכיתות ד – י"ב, החל מפעילות שגרתית במהלך השבוע, דרך סמינרים אזוריים וארציים, טיולים, מחנות, ופרויקטים קהילתיים. מחנה הקוביה של המחנות העולים, ברחוב התדהר 10,  פועל לשכבות ד' – י"ב כל ימי שני שלישי וחמישי בכל שבוע.

בפעילות בית שוקו לוקחים חלק חניכים מכיתות א'-ו', החל מפעילות שגרתית במהלך השבוע דרך קייטנות בחופשים ואירועים קהילתיים בשכונת נוף העמק.  בית שוקו, ברחוב הנורית 1, פועל לשכבות א'-ו' בכל יום שני, שלישי וחמישי בשעות אחה"צ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here