קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

כמדי שנה, פתח ראש העיר את מבצע "הקש בדלת" עם תרומה של הרשות וקריאה לתושבים לפתוח את הלב ואת הכיס. השנה ההתרמות יתקיימו ביום שני באופן מקוון

חברי הנהלת הסניף האזורי "האגודה למלחמה בסרטן" במגדל העמק התארחו השבוע בלשכתו של ראש העיר אלי ברדה ויחד פתחו את מבצע ההתרמה המסורתי "הקש בדלת 2020" שיתקיים ביום שני הקרוב (09.11). 

מבצע "הקש בדלת" מתקיים זאת השנה ה-60 למען חולי הסרטן והעלאת המודעות למחלה וכבר קרוב ל-17 שנים שעיריית מגדל העמק ומערכת החינוך העירונית מתגייסות לטובת המבצע החשוב. השנה, בעקבות נגיף ה"קורונה" ההתרמה תערך אונליין וגם הפעם ההתגייסו מאות בני נוער, תלמידי חטיבות הביניים במטרה להתרים את התושבים לטובת המטרה הקדושה דרך הרשת. עיריית מגדל העמק העבירה את התרומה הפותחת המסורתית וראש העיר יחד עם הנהלת הסניף  קראו לתושבי העיר לפתוח את הלב. את פעילות הסניף מובילים שלום פרץ, יו"ר הסניף, ואיריס מוסקוביץ-בלאו, רכזת הסניף. הפעילות הענפה כוללת את קיום מבצע "הקש בדלת", הקמת דוכני הסברה, ביקורי בית אצל מטופלים, הפעלת חדר יופי וטיפוח הכולל התאמת פאות בתוך הסניף, השתתפות ב"יום המעשים הטובים", הרמת כוסית בחגים ופעילויות רבות נוספות. שלום פרץ הודה לראש הרשות ואמר: "סניף מגדל העמק והאגודה למלחמה בסרטן מודים לראש העיר אלי ברדה שמלווה ותומך בפעילות הסניף שנים רבות". 

חולים או מחלימים מוזמנים לפנות לאגודה על מנת להצטרף לפעילויות ללא עלות. דוברי רוסית שמעוניינים להשתלב בפעילות האגודה מוזמנים לפנות גם הם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here