נשות עפולה ידגמנו בערב פתיחה נוצץ
קרדיט: יח"צ טוונטי טוונטי

חודש האישה הבינלאומי שיצוין בשרשרת אירועים לאורך כל חודש מרץ בעפולה, ייפתח באירוע תחת הכותרת 'שחור לבן – ערב אופנה' שיארח אושיות אופנה מובילות ותצוגת אופנה ייחודית כאשר המציגות לא יהיו דוגמניות אלא נשות עפולה.

יום האישה הבינלאומי יצוין בארץ ובעולם בשמיני למרץ ובעיריית עפולה, כמו לא מעט רשויות ברחבי המדינה, יציינו לאורך כל חודש מרץ את חודש האישה שילווה בשרשרת אירועי העצמה ופעילות לנשים וביניהם הרצאות של נשים פורצות דרך, תערוכה לנשים יוצרות, מופע מרכזי עם ציפי שביט שכל הכרטיסים אליו נמכרו זמן קצר לאחר שיצאו ועוד.

מי שמוביל את האירועים היא יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה עופרה קלמן, מחזיקת תיק האישה ברשות דניאלה בן חמו, בשותפות עם כלל ארגוני הנשים הפועלים בעיר וביניהם ויצו, נעמת, אמונה, פורום נשים וכמובן "ועכשיו את" פורום הנשים החדש אותו מובילות יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, יו"ר הפורום יאנה קריספיל ותריסר נשים צעירות מהעיר במטרה לעצב סצנה חדשה ותוססת עבור נשות העיר כאשר כל אחת מנשות הפורום מובילה תחום אחר למשל נדיה פורמן המובילה את תחום הנטוורקינג, עינת טלל כהן את תחום המהמאמות לנשים בחופשת לידה, טסי שמש את תחום התרבות, הפנאי והפאן ועוד.

נשות עפולה ידגמנו בערב פתיחה נוצץ
קרדיט: יח"צ טוונטי טוונטי

האירוע שייפתח את חודש הנשים "שחור לבן- ערב אופנה לנשים" יתקיים ביומו הראשון של החודש (1.3.2020) בשוק העירוני החדש ('שוק פשוט') ברחוב החשמל 7 ומטרתו לקדם את בעלות העסקים מעפולה, מעצבות מקומיות ונשים מעולם האופנה ולייבא את הסצנה של ה-FASHION" " לבירת העמק. את האירוע ינחו יואב מאיר מעצב אופנה, בלוגר, יוטיובר ומגיש תכניות אופנה ולאון שיינדרובסקי, פיינליסט העונה הראשונה של האח הגדול וכיום סטייליסט מצליח ומנחה סדנאות סטייל ואופנה.

במהלך הערב תתקיים תצוגת אופנה ייחודית על מסלול אמיתי ומסכי לד נוצצים כאשר הדוגמניות בתצוגת אופנה לא יהיו דוגמניות מקצועיות מסוכנויות מובילות אלא נשות עפולה בשלל מידות, גבהים, משקלים וצבעים. הבאות ייהנו גם מדוכני איפור, מכירה מוזלת של בגדי מעצבות מקומיות ומסיבה מגניבה שתארח על עמדת ה-D.J את הדוגמנית נטלי דדון, אם עצמאית, פעילה למען העצמת נשים ואמנית הנחשבת לדמות בולטת בעולם ה"פשאין".

עלות כרטיס כניסה לערב הפתיחה הינו 60 שקלים בלבד כאשר מספר הכרטיסים מוגבל.

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, עופרה קלמן התייחסה לחודש האישה ואמרה: "אני מציעה לנשות עפולה לפנות יומנים לקראת חודש מרץ כי צפויות להן פעילויות רבות במהלך החודש. ערב הפתיחה פורום הנשים 'ועכשיו את'

נשות עפולה ידגמנו בערב פתיחה נוצץ
קרדיט: יח"צ טוונטי טוונטי

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here