המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל, | צילום: המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

לקראת הרישום לשנת הלימודים תשפ"ב 2021-2022, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה תקיים יום פתוח למתעניינים בלימודי תואר ראשון  (B.Sc.) בתוכניות הלימוד בהנדסה ובמתמטיקה שימושית, בתוכניות הלימוד לתואר שני בהנדסה ובביוטכנולוגיה (M.Sc.)  וכן במכינות ובלימודי הוראה למהנדסים.

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל,
| צילום: המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

היום הפתוח יתקיים ביום רביעי, ה-5.5.2021 בין השעות 15:30-19:30, בחלל הפתוח בקמפוס המכללה, ובמסגרתו יתקיימו מפגשים בין המתעניינים לראשי מחלקות ואנשי הסגל האקדמי, ויינתן מידע על אודות תוכניות הלימוד והדרישות האקדמיות. כמו כן, יתקיימו מפגשים אישיים (בתיאום מראש) עם יועצים אקדמיים, שירחיבו הן על תנאי הרישום והקבלה ללימודים והן על מגוון השירותים המוצעים במכללה לרווחת הסטודנט, כגון אפשרות המגורים במעונות, מלגות הסיוע, חונכות אישית, מתן מענה ללוקים בלקויות למידה, האפשרויות העתידיות לפיתוח קריירה ועוד.

במהלך היום הפתוח יתקיים גם מפגש פתוח עם בכירי המכללה, בהם: נשיא המכללה, המשנה לנשיא ודיקנית הסטודנטים, שירחיבו על "מנהיגות הנדסית", על הכשרת הסטודנטים באופן המיטבי, כולל תחומי הסיוע ומגוון שירותי הדיקנט, וכן על הקשר ההדוק שיש לבראודה עם התעשייה. המתעניינים יוכלו גם לצאת לסיורים מודרכים ברחבי הקמפוס ולהתרשם ממתקניו, ממעבדות המחקר, מכיתות הלימוד ועוד.

יצויין כי לרשות המועמדים העמידה המכללה מתחם מיוחד באתר האינטרנט שלה, ובו סרטוני וידאו ומידע כתוב רב על מגוון התוכניות והשירותים שמוצעים לסטודנטים ולרווחתם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here