להתמודד‌ ‌עם‌ ‌הפגיעה‌ ‌–‌ ‌לא‌ ‌רק‌ ‌בזמן‌ ‌לחימה‌

השירות הצבאי בישראל משמש כשלב משמעותי עבור כל נער ונערה, אבן דרך לעבר הבגרות – והבנת המציאות המורכבת בה אנו חיים. אין ספק, הביטחון הפך לערך עליון בעשורים האחרונים – כאשר רבים בוחרים לשרת שירות מבצעי, קרבי ובעל ערך. עם זאת, בסיומו של שירות זה, לוחמים רבים מוצאים עצמם פצועים – הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית. כדי להתמודד עם ההשלכות של השירות הצבאי, על כל המשתמע מכך, יש להסתייע בשירותיהם של עורכי דין מנוסים. 

בסיומו של שירות צבאי משמעותי, צעירים וצעירות רבים מתמודדים לא רק עם האזרחות – אלא גם עם ההשלכות החמורות של תקופת השירות הסדיר. בין אם מדובר בפוסט טראומה ובין אם מדובר בנכות פיזית, יש לפנות אל משרד הביטחון לקבלת הכרה על הנכות. עורכי הדין סיגל וארז יער מחזיקים בניסיון רב עם משרד הביטחון נכי צהל לספק להם את מלוא ההכרה והזכויות להם הם זכאים. כמו כן, עורכי דין אלו מכירים היטב את המערכת, רואים לנגד עיניהם את טובת הלוחמים ומייצגים אותם בהצלחה. 

להגיש תביעה למשרד הביטחון – עם סיוע משפטי 

בגיל 18, מיטב בנינו ובנותינו מתגייסים לצבע ההגנה לישראל. את השירות הם מבצעים בחירוף נפש, תוך אידיאולוגיה ורצון אמתי להגן על המדינה ואזרחיה. בפועל, נדמה כי רבים מהם מסיימים את השירות הצבאי פצועים וחבולים – מבפנים ומבחוץ. בהתאם לפציעות שנוצרו בתקופה מורכבת זו, ניתן להגיש תביעה נגד משרד הביטחון. על מנת להגיש את התביעה כהלכה, ובהתאם להנחיות, יש לפנות אל עו"ד מנוסה – ולהיעזר בשירותיו החשובים.

כלומר, על ידי פניה אל עורך דין, ניתן יהיה להגיש את התביעה כראוי – ולקבל אחוזי נכות משרד הביטחון. חשוב להדגיש כי גובה אחוזי הנכות נקבעים בהתאם לפרמטרים שונים – ובהתאם לחומרת הפציעה. בין אם מדובר בליקויים בראייה, פגיעה בשיניים, מחלות דם, פגיעה במערכת הנשימה ובין אם מדובר בהגבלה בתנועה – כל אלו ואחרים ישפיעו על הקצבה שתתקבל. 

לייצג את הלוחמים אל מול הגורמים הרלוונטיים

לחימה מתנהלת לא רק בזמן בשטח מבצעי, אלא גם באזרחות. על מנת לקבל אחוזי נכות, בהתאם לפציעתכם, יש לפנות אל עורכי הדין סיגל וארז יער. בין שירותיו של המשרד, ניתן למנות את הבאים: ייצוג נכי צה"ל, נפגעי מערכת הביטחון ולוחמים שנפגעו בגופם ולעיתים בנפשם אל מול הגורמים הרלוונטיים. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 1-800-303-355

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here