עיצוב פנים בתי יוקרה
קרדיט : ml-d.

אחד הדברים היותר חשובים בתכנון בית או כל מקום כזה או אחר זוהי מעצבת פנים מומלצת. מעצבת פנים מומלצת תדאג לכם לעיצוב ייחודי לבית ותדע למקסם את שטח הבית שלכם בצורה מקסימלית ובצורה נכונה ומדויקת, כמו כן היא תקפיד להביא לכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר, ותמליץ לכם על הרהיטים האיכותיים ביותר לפי רצונכם כמובן, בנוסף המעצבת תראה את תוכנית הבנייה ותבין איך אתם רוצים שהבית שלכם יראה ומהם הדגשים החשובים לכם. בחירת מעצבת פנים מומלצת במרכז ונכונה יקל עליכם לטווח הארוך ויאפשר לכם נוחיות מקסימלית בנכס שלכם, בין אם זה בתאורה, במטבח, בסלון, בחדרי השינה או בכל חלל אפשרי בתוך הבית. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה הנהדרים של חברת עיצוב הפנים MLD אשר הוקמה על ידי מלי לוי שהיא מעצבת פנים ואדריכלית מנוסה עם ניסיון עשיר בתחום, מלי תדאג לכם לעיצובים ייחודים ועוצרי נשימה תוך הקפדה על שירותיות יוצאת דופן.

לתכנן בסטייל וברמה גבוהה

עיצוב דירות יוקרה מתאפיין בעיצובים ייחודים, בדגשים ייחודים, ישנם שלושה סגנונות עיקריים והם:

  • עיצוב פנים וינטג' – לרוב יכלול זריקה של צבעים בוהקים לצד פריטי ריהוט מיוחדים ומשוחזרים שימוקמו בצורה נכונה בחלל הנכס.
  • עיצוב פנים מודרני- אחד הסגנונות היותר פופולריים שכן הוא מתאפיין בסגנון מנוכר מעט, והדגש בו זה שמירה עם קווים נקיים וחלקים, אשר מאפיין עיצוב פנים בתי יוקרה.
  • עיצוב פנים קלאסי- סגנון אירופאי המתאפיין ברהיטי עץ כבדים וכהים אשר ישתלבו בצורה נפלאה עם גווני זהב, לבן ושמנת, תוך תאורה חמימה.

לעשות את הבית המושלם

עיצוב פנים והום סטיילינג למעשה משלימים אחד את השני. בין אם אתם מעוניינים בבנייה של בית או לעשות תכנון מחדש של הבית עיצוב פנים והום סטיילינג זאת הדרך המושלמת לעשות כן, תוך הקפדה על מעצבת נכונה שתתאים את צורכיה לצרכים של המבקשים אותו והקפדה על הכללים של עיצוב. לשם כך תוכלו לפנות לחברת עיצוב הפנים MLD בבעלותה של מלי לוי אשר תקפיד על פתרונות עיצוב יצירתיים ואיכותיים, ניסיון עשיר ורב בתחום עיצוב פנים והום סטיילינג, מקצועיות, ושירות יוצא דופן. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון: 054-4620273 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here