קרדיט צילום: אקים עפולה.

עמותת אקי"ם שזכתה במכרז להפעלת שירותי תעסוקה ופנאי לאנשים עם מוגבלויות בעפולה שדרגה את מרכז התעסוקה בעיר בתמיכת מחלקת הרווחה בעפולה. 

בשורות טובות לבעלי המוגבלויות בעפולה: הסתיים שדרוגו של מרכז התעסוקה של אקי"ם (אגודה לקידום אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בישראל) בשותפות מלאה של מחלקת הרווחה של עיריית עפולה. כזכור, עמותת אקי"ם זכתה במכרז להפעלת רצף שרותי תעסוקה ופנאי בעפולה והאזור והסניף בהנהלתה הממוקם בעפולה אך משמש כסניף אזורי הנותן שירות על בסיס קבוע ל- 41 אנשים הנמצאים על רצף המוגבלויות, 20 מתוכם תושבי העיר עפולה המקבלים מענה של תעסוקה וקידום, חברה ופנאי ועוד. לאחר זכייתה במכרז החלה בשדרוג המרכז מבפנים ומבחוץ בעלות של מאות אלפי ש"ח עד עתה בממון מלא של אקי"ם ובהמשך יתרחב השדרוג בהשקעה נוספת של תקציבים מקרנות חיצוניות. 

בתוך כך, בימים אלה של מאבק בנגיף הקורונה, תקופה בה יש חשיבות עליונה לטיפול בבעלי מוגבלויות, התקיים שיתוף פעולה פורה בין אקי"ם בהובלת מנהלת מחוז צפון באקי"ם אורה חביב מגל, רכזת תחום מוגבלויות בעמותה ג'נה גרה ומנהלת הסניף בעפולה עדי רחום ובין מחלקת הרווחה של עיריית עפולה בהנהלת סיגל בניאס שכלל בין היתר חלוקת מזון לבתיהם של בעלי המוגבלויות המטופלים במרכז, הפקת פעילויות פנאי, מפגשי העשרה חברתית וקיום ביקורי בית קבועים למטרת תמיכה וליווי בשעת המשבר. 

קרדיט צילום: אקים עפולה.
קרדיט צילום: אקים עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here