תנופה בקהילה
קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

עיריית מגדל העמק ועמותת "תנופה בקהילה" סיכמו את הפעילות החצי שנתית בהשתתפות נציגי המשפחות המוכרות לשירותי הרווחה

בשבוע שעבר התקיימה פגישה עם נציגי עמותת "תנופה בקהילה" עמה חתמה העירייה הסכם בחודש יולי על שיפוץ בתי משפחות. בפגישה הוצגו נתונים על שיפוצים שבוצעו בקרב המשפחות.
התכנית נכנסה לעיר כחלק מפיתוח שירותים עבור משפחות הנמצאות במצוקה כלכלית במסגרת שולחן עגול "צרכים בסיסיים" שהיחידה להתנדבות ומדור קהילה באגף לשירותים חברתיים מובילים. התכנית מציעה מענה למצוקה של משפחות ברחבי הארץ המתגוררות בבתים מוזנחים, בתנאי דיור קשים וללא תשתיות על ידי תיקונים ושיפוצים בבתי נזקקים, החל מתיקוני נזילות גג ועובש בקירות ועד להחלפת מטבחים שבורים, מערכת חשמל מסוכנת, מערכות אינסטלציה, צביעה ועוד.
במפגש שהתקיים השבוע במעמד ראש העיר אלי ברדה ובהשתתפות דורון אלחרר, מחזיק תיק הרווחה, מנכ"ל העמותה גבי נחמני וירון ארד מנהל עבודה ארצי בעמותה, מנהל האגף לשירותים חברתיים מומי בן סימון, איילה זלצר עוזרת ראש העיר, אהובה גובני חגי מנהלת מדור קהילה ואילנה פרץ עייש מנהלת היחידה להתנדבות, ראובן פינטו השיפוצניק ונציגי שלוש משפחות שבתיהן שופצו, דיווח ירון ארד כי במסגרת תכנית השיפוצים הוחלפו שלושה מטבחים, נבנה חדר רחצה מהיסוד, נצבעו קירות, הוחלפו אסלות ודלתות, הותקנו מנורות לד חסכוניות, נפתחו סתימות בצנרת, הוחלפו ברזים, תוקנו חלונות, קירות הרוסים, כיורים ושקעים.
נציגות המשפחות שביתן שופץ הודו לראש העיר ולנציגי הרשות והעמותה על התוכנית: "אנחנו הורים ל-7 ילדים שמצבנו הכלכלי לא משביע רצון ואנו חיים מהיד לפה. שנים לא היה באפשרותנו להתקין מטבח. היה קשה לתפקד במטבח קטן עם חתיכת שיש וכיור והילדים התביישו להביא חברים הביתה. הגעתי לרווחה בעניין אחר והפנו אותי לתנופה. עובדי תנופה בקהילה הנחמדים התקינו לי מטבח גדול ויפה עם שיש וכיורים. הם ממש האירו לנו את המטבח, את הבית ואת החיים".
דורון אלחרר הוסיף: "מודה לראש העיר, צוות עמותת "תנופה בקהילה", למומי בן סימון, לאהובה ואילנה שמפעילות את התוכנית באגף. התוכנית היא עוד לבנה בסך הלבנים הניתנים למשפחות במצוקה כלכלית. אנחנו שמחים לראות אותן מאושרות. הפרויקט מחמם את הלב".
אלי ברדה סיכם: "זו ערבות הדדית המאפיינת את משפחת מגדל העמק. הרשות קשובה לצרכים ולמצוקות של התושבים ומייצרת פתרונות יצירתיים בעזרת שותפים וארגונים כדי לסייע, להקל ולשפר את איכות חייהם. חשוב  שנעמוד ביעד השנתי של 50 משפחות לפחות".

תנופה בקהילה
קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here