שלטי הבחירות ימוחזרו בגני הילדים
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

פנייה של המשרד להגנת הסביבה לרשויות למחזר את חומרי תעמולת הבחירות זכה למענה של שתי סיעות במגדל העמק שהעבירו את כל חומרי התעמולה והשלטים לשימוש חוזר בגני הילדים.

שלטי הבחירות ימוחזרו בגני הילדים
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

אחד הנושאים הכואבים ביותר במערכות בחירות הוא הלכלוך הרב שנצבר במרחב הציבורי הן בגלל השלטים הרבים, דגלים, מדבקות קיר, פוסטרים, פלאיירים ועוד. כדי למזער את הנזק פנו גורמים במשרד להגנת הסביבה למתמודדים ולמתמודדות לרשויות המקומיות ברחבי הארץ בבקשה למצוא שימוש חוזר בחומרי הפרסום של תעמולת הבחירות כדי שאלה לא ישכבו עשרות שנים במטמנות. שתי סיעות במגדל העמק נענו לבקשה, סיעת "תנופה" בראשות אלגריה בן קסוס וסיעת הליכוד שהשיבו בחיוב.

שלטי הבחירות ימוחזרו בגני הילדים
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

אלגריה בן קסוס ואלי בקסיס ציינו כי החליטו להעביר את כל החומרי הפרסום והתעמולה של הסיעות לגני הילדים בעיר שם יוכלו ליהנות הילדים ממאות פלאיירים, שלטים ומדבקות שישמשו אותם ליצירה תוך שמירה על ניקיון ריהוט הגן. "מלכתחילה כל הקמפיין של סיעת 'תנופה' היה ירוק, רענן, נקי צומח… ולא בכדי הצטרפנו ליוזמה החשובה הזאת. חשוב גם לציין כי דאגנו להשאיר את השטח שמסביב לקלפיות נקיים מכל לכלוך" סיפרה אלגריה בן קסוס. אלי בקסיס הוסיף: "לא נותרו לנו הרבה חומרי פרסום אבל את המעט שנותר העדפנו לתת לילדי הגנים שם יוכלו לעשות בהם שימוש חוזר וכך למזער את נזקי הלכלוך".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here