מהו מיני בר ולמי זה מתאים?

מים הם מקור החיים ומרכיב חיוני בתזונה היומית שלנו כאשר מומלץ לכל אדם לשתות בין 1.5 ליטר ל-2 ליטר מים ביום. החל מהקפה של הבוקר ועד לכוס המים לפני השינה אנו שותים מים, בין אם מים צלולים או מים כמרכיב המרכזי במשקאות חמים או קרים. גם בעיסוק בפעילות גופנית, ניקיון, הרצאה ושיחה כל אלה מחייבים שתית מים, אפילו בעת שכיבה ללא מעש במיטה יש לשתות לפחות 1.5 ליטר מים ליום. שתיה מרובה של מים היא חלק חשוב בניהול אורח חיים בריא. בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בשתית המים בבתים בעקבות פיתוחם ושיווקם של מגוון מתקני מים בהם מיני בר מים ובר מים.

מהו בעצם מיני בר מים?

עד לפני מספר שנים כולנו צרכנו את המים שלנו מהברז, בהמשך שני פתרונות חדשים נוספו לשוק: בקבוקי מים מינרלים או קנקן מסנן מים ביתי כמו כן פותחו מסננים נוספים שניתן להתקין על הצנרת של הדירה או הבית. בהמשך פותחו מתקני מים חדשים יותר הכוללים את בר המים הביתי או המשרדי במסגרתו מגיע משלוח של כדי מים המכילים כל אחד כ-11 ליטרים של מים מינרלים או 19 ליטרים של מים מינרלים, כאשר המים בכד נגמרים, המשתמש בבית או במשרד, מחליף בעצמו את כד המים לכד חלופי והחברה אוספת אחת לתקופה מוסכמת את הכדים הריקים ומספקת כדי מים מינרלים חלופיים כנגדם תמורת תשלום עבור השירות.

בשנים האחרונות פיתוח חדש שילב בין הפתרון של מסנן מים למתקן בר מים – מדובר במכשיר מיני בר מים. מכשיר מיני בר מים הוא מכשיר חדשני וקטן יחסית, אשר מתחבר לצנרת המים במטבח ומוצב על השיש, יש בו מסנן מים עוצמתי אשר מסנן את המים היוצאים מהצנרת הביתית ומבצע פעולה של חימום או קירור למים, כך שהמשתמש הביתי יכול לשתות בכל עת מים קרים מסוננים, ללא טעם לוואי ומתאימים לשתיה או לחלופין מים חמים מסוננים לשתיה.

מכשיר המתאים לכולם וקל לשימוש

מיני בר מים הפך מכשיר מאוד פופולרי במדינת ישראל, דווקא משום הצורך לחסוך במים לצד הצורך לשתות הרבה מים בימים חמים או במזג אויר יבש, הפתרון של מיני בר מים, הוא פתרון מצד אחד אסתטי ומודרני במטבח, קל מאוד לתפעול ותחזוקה, ומספק לאורך כל שעות היממה מים מסוננים חמים וקרים לשתיה או בישול, ללא טעם לוואי, ללא צורך לבזבז מים מיותרים ובלחיצת כפתור אחת.

כיום למתקן מיני בר מים וישנו מגוון רחב של עיצובים וצבעים אותם ניתן לרכוש ולהתאים לעיצוב היחודי במטבח הביתי. החברות מספקות מסנני מים חלופיים ושירות אחריות שוטף, כך שבכל מועד בו נדרש להחליף את המסנן מגיע טכנאי לביצוב הפעילות או שנשלח למשתמש מסנן חלופי להחלפה עצמאית, בהתאם להעדפתו האישית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here