קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

כחלק משיפור השרות לתושב במגדל העמק, תהליך שמתבצע ברצף במהלך כל ימות השנה, החלו מזכירות העובדות בכל אגפי ומחלקות העירייה להשתתף בסדנא שעיקר מטרתו יישום דגש על הצרכים הייעודיים בעבודתם וחשיבות תפקידם בעיקר מול התושב
כ-180 מזכירות העירייה החלו בקבלת כלים ומיומנות למתן שרות טוב יותר כחלק מהצעדים הרבים של הרשות המקומית בשיפור השרות העירוני בתחומים השונים. בדיונים קודמים אותם הוביל ראש העיר אלי ברדה ומנכ"ל העירייה שלום זוזוט ובליווי חברת הייעוץ של ד"ר ארנון גלעדי נקבעו מהם העקרונות בשיפור השרות העירוני.
אחת ממטרות הסדנא שתפעל בין החודשים יוני-ספטמבר היא הענקת שיטות לימוד ולפיהן כיצד יש לנהוג מול תושב פונה גם במצב שגרתי וגם במצב טעון. את הסדנא תלווה מקרוב מנהלת האגף לשירות ופניות הציבור איילה זלצר שלדבריה המזכירות בעירייה הם לא אחת קו ראשון מול התושב.

עוד לדבריה אחת ממטרות הסדנא מגיעה מתוך הבנה עמוקה שמפגשי מזכירות העירייה עם תושבים או בעלי עסקים מטבעם לא אחת שוחקים ומאתגרים ויכולים ליצור מצב של קונפליקט ואחד הדגשים בסדנא הם כיצד למנוע מקרים מסוג זה או כיצד לנהוג במקרים מסוג זה. במסגרת השרות לתושב בכל ימות השנה פועל האגף לשיפור השרות ומתייעל באמצעות זרועות הביצוע של המוקד העירוני והמחלקה לפניות הציבור.
"מי שחושב שמטרת המוקד העירוני או המחלקה לפניות הציבור הם בקבלת פניות בנושאים שגרתיים הרי שטעות בידו. מי שמעיין בדו"ח הפניות יכול בקלות להבין עד כמה פניות שאינן שגרתיות מגיעות למוקד העירוני ולפניות הציבור ומקבלים מענה הולם מתוך רצון טוב לסייע גם במקרים שהפניות לא בתחום אחריות המוקד העירוני בפרט והאגף בכלל", אמרה איילה זלצר והודתה לראש העיר ולמנכ"ל העירייה על מתן הכלים התמיכה והעידוד לפעילות האגף ובכלל זה גם קיום הסדנאות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here