חבילות של אהבה והזדהות
צילום: פביאנה סייפר

משפחות הגרעין התורני-ציוני בנצרת עילית נענו לקריאתו של צחי וייס , מנהל הגרעין, לתרום ציוד במצב טוב למען שישים משפחות מהיישוב מבוא מודיעים, אשר נותרו חסרי כל בעקבות השריפה הנוראה, חברי הגרעין נרתמו באהבה, נשות גיל הזהב הצטרפו בחדווה לאריזה.

חבילות של אהבה והזדהות
צילום: פביאנה סייפר

כשאדם מאבד עולמו, רכושו, זיכרונותיו, מזכרותיו, בגדיו, מיטתו, נעליו, ספריו, הוא חש חסר אונים, אבוד משהו, כואב ומצולק, אך בהחלט יודע גם יודע כי עם ישראל לא יותירו מאחור בכאבו.

חבילות של אהבה והזדהות
צילום: פביאנה סייפר

משפחות הגרעין התורני-ציוני בנצרת עילית נענו לקריאתו הנרגשת של מנהל הגרעין צחי ויס, אשר הזמין אותם לאסוף ולארוז מוצרים שונים במצב ראוי למען משפחות מבוא מודיעים.

"ברוך ה' לא היו פגיעות בנפש, אך אין ספק שאובדן הרכוש, חורבן הבית הפיזי הוא קשה מאוד, בימים אלה חובתנו, אחריותנו, לחבק, לעטוף, להזדהות ולסייע ככל שנדרש למשפחות מבוא מודיעים, אשר מגלים 'עוז ואמונה', גדלות רוח ואצילות אל מול השריפה הנוראה ותוצאותיה" אומר צחי ויס.

רעות מור יוסף מ"מ מנהלת מועדון 'הצריף' רתמה את נשות גיל הזהב של הדיור הציבורי ואת בנות השירות הלאומי שארזו את חבילות הבגדים, צעצועים ושאר המוצרים לקראת העברתם לתושבי מבוא מודיעים.

חבילות של אהבה והזדהות
צילום: פביאנה סייפר

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here