מנהלת חדשה לסניף 'ניצן'
אלבום פרטי

שבע שנים לאחר שמונתה למנהלת סניף 'ניצן' מסיימת רחל (אוקי) לוי את תפקידה ובמקומה מונתה רונית גל שאמרה: "אני שמחה וגאה על הזכות לנהל את סניף מגדל העמק".

מנהלת חדשה לסניף 'ניצן'
אלבום פרטי

רונית גל היא המנהלת החדשה של סניף אגודת "ניצן" במגדל העמק לאחר שהחליפה בתפקיד את רחל (אוקי) לוי, אשר פרשה לגמלאות. כידוע, אגודת ניצן היא הארגון הגדול בארץ לטיפול בילדים ובבוגרים עם ליקויי למידה. האגודה הוקמה בשנת 1964 על-ידי הורים ומתנדבים, במטרה לאתר, לאבחן, לטפל ולקדם ילדים, מתבגרים ובוגרים עם ליקויי למידה, הפרעת קשב וקשיי הסתגלות ותפקוד והיא פועלת במגדל העמק החל משנת 2000.

יו"ר דירקטוריון הסניף, אבי דותן, שנמנה על מייסדיו, סיפר על המנהלת היוצאת לוי שפורשת מתפקידה לאחר שבע שנות עשייה: "מדובר במנהלת מקצועית שהתייחסה לסניף כאל 'הבייבי' שלה. היא הייתה מוערכת על ידי הסגל, ההורים והילדים כאחד. אנו מודים לה על תרומתה הרבה ומאחלים הצלחה גדולה בהמשך".

גל, נשואה ואם לשלושה, הינה בוגרת בית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה בהתמחות קהילתית ובעלת תואר שני בעבודה סוציאלית (MSW), אף הוא מאוניברסיטת חיפה, במגמת ארגון ומנהל. בשנת 2008 היא הוכרה כמומחיות בתחום השיקום מטעם איגוד העובדים הסוציאליים ובשנת 2013 היא סיימה בהצטיינות את המסלול להסבת אקדמאיים להוראה בחוג לחינוך מיוחד במכללת "אורנים", תוך שהיא מתמקדת בלימודי הוראה מתקנת. בהמשך היא למדה במערך הקורסים וההשתלמויות של אגודת "ניצן", והוכשרה כמאבחנת דידקטית.

השבוע אמרה גל: "אני שמחה וגאה על הזכות לנהל את סניף מגדל העמק של אגודת "ניצן". שירותי ההוראה והאבחון הניתנים בסניף ידועים ברמתם הגבוהה, ואני מוצאת אתגר בשימור רמה זו. צוות הסניף ואני נוסיף לבסס את העבודה המקצועית ולבנות תוכנית אישית מותאמת ליכולותיו ולצרכיו של כל תלמיד ותלמיד. אני מזמינה כל תושב וכל ארגון להתייעצות ולחשיבה משותפת בכל מה שעשוי לקדם ולסייע לצעירים ולבוגרים עם קשיי למידה, הסתגלות ותפקוד. זו ההזדמנות להודות מקרב לב לאוקי לוי, המנהלת היוצאת, על שנות עבודתה המקצועית והמסורה, ועל הסיוע הרב בכניסתי לתפקיד".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here