צילום: דוברות המכללה

באולם הכנסים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, התכנסו סטודנטיות וסטודנטים מצטיינים ונרגשים אשר קיבלו מלגה נאה ממנכ"לית המכללה, חבר העמותה מר ראובן שרייר, וסגנית מנהלת בית הספר להנדסאים סיגל גופר.

הסטודנטים המצטיינים נהנו והחכימו מהרצאתה המאלפת של איילת שרון, מנהלת מחלקת גיוס "כתר ישראל", אשר העשירה אותם בשלל כלים מעשיים בתחומי ההשמה והגיוס, שיהיו להם לעזר עם הצטרפותם למעגל העבודה בתעשייה הטכנולוגית המתקדמת, וכל זאת בהתנדבות.

בטקס מרגש אשר התקיים באולם הכנסים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל קיבלו בשמחה ובהתרגשות 31 סטודנטיות וסטודנטים ממגמות ההנדסה המגוונות במכללה, הנדסת מכשור רפואי, הנדסה אזרחית הנדסת חשמל, הנדסת מכטרוניקה, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסת תוכנה .

יצוין כי בין הקריטריונים לבחירת הסטודנטים המצטיינים היה הציון מעל 90.

בטקס נשאה דברים מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל אשר ברכה את הסטודנטים המצטיינים והדגישה כי סטודנט מצטיין הוא פוטנציאל לעובד מצטיין, והמטרה המרכזית של הלימודים להשכלת הנדסאים, היא שבוגרי המכללה ישתלבו כעבדים מצוינים בתעשייה ובמשק.

"כל סטודנטית וסטודנט הנמצאים במעמד חשוב זה הם עדות להתמדה, שקידה, השקעה ורצינות, הם ההוכחה שיגעת ומצאת תאמין, אנו במכללה מטפחים כחלק מהחזון את המצוינות, שמחים וגאים על התוצאות המרשימות. אני מודה להנהלת בנק הפועלים ולמנהלת סניף חרוד הגב' עפרה שבתאי, על שיתוף הפעולה ועידוד המצוינות במכללה בעצם הענקת המלגות תוך מיקוד בהשמה לתעסוקה.

בהזדמנות זאת אני מבקשת להודות לצוות ההוראה ולסגל המרצים, הרכזים, הנהלת המכללה ונציג העמותה, ידידי, ראובן שרייר, המובילים יחד איתנו את ההצלחה."

בטקס השתתפו סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים והדיקנית, סיגל גופר, מנהלת טקס המלגות רונית מדר, חבר העמותה ראובן שרייר ומרצים מהסגל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here