תרצה ריבק מנכ
צילום : אלבום פרטי

בתי חולים בצפון  חתמו על חוזים להתנסות מעשית של הסטודנטים הנדסאי/ טכנולוג מכשור רפואי. "הסטודנטים שלנו יקיימו התנסות מעשית של שני סמסטרים, בתום הלימודים העיוניים של שנה מלאה ותשעה חודשים, ויזכו לתעודת הנדסאי /טכנולוג מכשור רפואי, מקצוע שיש לו דרישה רבה בתעשייה" אומרת תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה.

מתכנית הלימודים עולה כי מקצוע הרפואה והמקצועות הפרא-רפואיים השונים מבוססים על ניסיון מצטבר של פעילות קלינית רבת שנים של העוסקים במגזרי הפעילות הרפואיים השונים. על מנת לספק למטופל / לחולה תהליכי אבחון וטיפול מתאימים, יעילים ובטוחים, נדרש המטפל או מפעיל המכשור הרפואי למידת בקיאות מרבית בהפעלת הציוד / המכשור הרפואי, השכלה בסיסית ברפואה ותקשורת טובה עם המטופל.

על מנת לספק לסטודנט הלומד במגמה הנדסה רפואית התמחות הנדסאי /טכנולוג מכשור רפואי את הבסיס המעשי לפעילותו הקלינית בהפעלת המכשור הרפואי לאחר שסיים הכשרתו התיאורטית, נדרש הסטודנט לבצע התנסות מעשית בהפעלת המכשור הרפואי בתחום בו בחר לעסוק, בפיקוח והדרכה צמודה של טכנולוגים מנוסים ומיומנים.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה אמרה: "זו ללא ספק בשורה נפלאה לסטודנטים, לבעלי מפעלים בתחום מכשור רפואי ולבתי החולים. במכללה אנו בונים את דור העתיד של המומחים במכשור הרפואי על כל המשתמע מכך. אנחנו שמחים לקחת חלק משמעותי מהשינוי העצום שמתחולל בתחום המכשור הרפואי."

תרצה ריבק מנכ"לית המכללה  כבר חתמה על חוזים להתנסות מעשית בבתי החולים
צילום : אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here