קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

 כ-1,500 מחשבים היברידים מתקדמים חולקו במשך שש שנים ברציפות לתלמידי שכה ד' במסגרת המיזם הלאומי "מחשב לכל ילד" ו"סיסמא לכל תלמיד". בנוסף, מיליון שקלים יוקצו להצטיידות בתי ספר במחשבים ומקרנים

כ- 240 תלמידי כיתות ד' בבתי הספר היסודיים במגדל העמק קיבלו מחשבים היברידיים במסגרת המיזם המשותף לרשות המקומית, "מחשב לכל ילד" ו"סיסמא לכל תלמיד". כזכור, מגדל העמק הינה אחת מ-11 רשויות, מתוך 257 הרשויות בישראל, בהן הושק המיזם לפני שש שנים כאשר עד היום חולקו למעלה מ-1,500 מחשבים כך שלמעשה כל תלמיד כיום הלומד בכיתה ד' עד ט' בבתי הספר במגדל העמק מצויד בטאבלט אישי המקנה לו את כל אפשרויות הלמידה והעמידה בהצלחה במיומנויות הנדרשות במאה ה-21.
בעקבות המציאות הנוכחית, בעירייה ובמנהל החינוך ממשיכים לעשות מאמצים כדי לאפשר לתלמידים לקיים שגרת לימודים מרחוק באמצעות עזרים טכנולוגיים. יחד עם זאת, השבוע התבשרו במנהל החינוך כי אושר קול קורא על סך 960,000 שקלים להצטיידות בתי ספר בעזרים טכנולוגיים שונים כמו שדרוג מחשבים, מקרנים חדשים וכו'.
ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי ברדה התעקש לקיים את החלוקה תוך שמירה על הנחיות הקורונה. תלמידי כיתות ד' הגיעו יחד עם הוריהם וקיבלו את המחשב החדש. ברדה איחל הצלחה לתלמידים והוריהם והודה לראש מינהל חינוך מלי אליגוב, מנהלת הפרויקטים אושרת מלכה, למנהלות בתי הספר, למחנכות, לרכזי התקשוב ולשותפים של הרשות למיזם ולדרך החינוכית: "אנו עושים "צדק חברתי" גם בעשייה החינוכית שלנו בכך שאנו מצליחים להביא את מירב ומיטב התוכניות והאמצעים האיכותיים והייחודיים המעניקים שוויון הזדמנויות ומעצימים את התלמידים שלנו. במציאות הנוכחית עלינו לעשות כל מה שביכולתנו כדי לאפשר לכל תלמיד במגדל העמק ללמוד מרחוק".

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here