מפעל הפיס ימשיך להשקיע משאבים רבים במגדל העמק
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק.

יו"ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי אמר את הדברים במהלך פגישת עבודה שקיים עם ראש העיר אלי ברדה שעסקה בקידום תכנית חומש לקדנציה הקרובה.

מפעל הפיס ימשיך להשקיע משאבים רבים במגדל העמק
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק.

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי, סייר לפני כשבוע במגדל העמק ונפגש עם ראש העיר אלי ברדה, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט ומהנדס העיר אריאל טויטו. במסגרת הפגישה הציג יצחקי, שהגיע מלווה בצוות משרדו וביניהם מנהל אגף הקצאות ובקרת מבנים במפעל הפיס יעקב בנבנישתי, לראש העיר את היקף הפעילות של מפעל הפיס במגדל העמק הכוללת בין היתר: הקמת בתי ספר וגני ילדים, מחשוב הצטיידות ואירועי תרבות, שיפוץ מבנים, מלגות לסטודנטים עבור שעות התנדבות בקהילה ופרויקטים נוספים בתחום התרבות. יצחקי ציין כי רק בשנים האחרונות אישר מפעל הפיס לעיריית מגדל העמק מענקים בהיקף של שלושים ושלושה מיליון שקלים.

במסגרת פגישתם דנו ראש העיר ויו"ר מפעל הפיס בהרחבת שיתוף הפעולה לפרויקטים נוספים בתחום הקהילה, אזרחים וותיקים והגיל הרך בעיר. בין היתר עלו על הפרק תכניות להפעלת מוקד חדש לשירותי רפואה דחופה בקהילה והפעלת מרכז לגיל הרך.

בסיום הפגישה אמר יצחקי כי "מפעל הפיס ימשיך להשקיע משאבים רבים במגדל העמק וירחיב את שיתוף הפעולה עם העירייה בתחומי המלגות והרווחה בעיר". ראש העיר, אלי ברדה הודה ליצחקי על שיתוף הפעולה ואמר כי "נמשיך לגייס תקציבים ופרויקטים מכל משרדי הממשלה, הגופים והעמותות למען שיפור איכות חייהם של תושבי מגדל העמק במגוון תחומים בדגש על תחומי רווחה, חינוך ותרבות".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here