משחקים למסיבת רווקות
צילום pixabay

חברה שלנו עומדת להינשא וזה הזמן שלנו לערוך לה מסיבת רווקות מהנה ואיכותית, ואחת הדרכים להבטיח זאת היא במשחקים מהנים הקשורים לרווקה שאוטוטו תהפוך לכלה. המון פעמים מסיבות רווקות מפגישות בין חברות של הכלה אשר אינן מכירות זו את זו ומעולם לא התראו, יכולה להיות חברה אחת מהצבא, אחת מחדר הכושר ואחת מהעבודה. לכן המשחקים נחוצים לנו גם כדי לשבור את הקרח ולערוך היכרות יעילה בין החברות. הנה כמה דוגמאות של משחקים למסיבת רווקות.

מעשה שהיה

כל אחת מהחברות כותבת על פתק מקרה שהיה לה בחייה האישיים, משהו מעניין שמן הסתם רצוי שיהיה מצחיק. כל אחת מהחברות שולפת בתורה פתק, מקריאה את הסיפור ומנחשת מי מהחברות חוותה אותו. במידה והיא מנחשת נכונה- החברה שעלו עליה צריכה לשתות, או לבצע משימה לטובת השאר וכו'.

טאקי ממתקים

משחק מהנה, טעים ומפנק המתאים לארגון מסיבת רווקות הוא טאקי ממתקים בו הרווקות מבצעות משימות בהתאם לממתק שהן מוציאות מצנצנת גדולה, לכן עלינו לקבוע מראש מהי המשמעות כל ממתק. למשל סוכריה מצווה את הרווקה לספר מאיזה גיל והיכן היא הכירה את הכלה. חטיף שוקולד מצווה את הרווקה  לספר על חוויה משותפת ומצחיקה שהייתה לה עם הכלה, וכן הלאה.

המשיכי את המשפט של הכלה

משחק בו כל אחת מהחברות מקבלת דף עם חצאי משפטים המתייחסים לכלה, ועליה להשלים אותם על סמך היכרותה עם הכלה. לדוגמה "אני הכי מחכה בקוצר רוח… לצאת לירח הדבש". "אני הכי פוחדת ש… יירד גשם ביום החתונה" וכן הלאה.

תמונות מן העבר הרחוק

משחק נפוץ ומוכר אבל כזה שתמיד עובד- כל אחת מהחברות מביאה תמונה של עצמה בגיל ילדות, מערבבים את כל התמונות יחד וצריכים לנחש מיהי הילדה שבתמונה. אם יש תמונות ילדות משותפות של הכלה עם אחת החברות זה בכלל נהדר ויוסיף המון.

חפץ משותף של החברה והכלה

פחות משחק אלא יותר חוויה שיתופית, כל אחת מהחברות מביאה חפץ הקשור לחוויות שעברה עם הכלה במשך השנים. מפזרים את החפצים וצריך לנחש איזה חפץ שייך לאיזו חברה, לאחר מכן מספרים מה עומד מאחוריו, מדובר בחוויה נוסטלגית איכותית המחזירה את הכלה לנקודות ציון במהלך חיי הרווקות העומדים להסתיים.

עד כמה את מכירה את הכלה?

איך אפשר בלי ה- משחק של מסיבות הרווקות? כל אחת מהחברות שואלת את הרווקה ביחידות כמה שאלות אישיות, כותבים על דף ומנהלים חידון בו כמובן לא תשתתף החברה ששאלה את השאלה הנשאלת. חשוב שהשאלות יהיו ריאליות ולא פרטניות מדי כמו "מה צבע כרטיס הויזה של הכלה?".

כאן תמצאו מגוון מפעילות למסיבת רווקות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here