מתמודדים עם מים בדירה – כל הדרכים לתת מענה לבעיות אינסטלציה

דליפות מים עשויות לגרום לנזקים משמעותיים בכל מקום. החל מחללים משרדיים ועד לדירות מגורים – כולם חשופים לנזקי המים ויכולים להיפגע אנושות מכך. בשביל למנוע את התרחבות התופעה בחלל הפרטי שלכם, אתם חייבים לפנות לאנשי מקצוע ולבצע תיקונים מיידים בתשתיות המים במבנה. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אל חברת תרמופלקס.

החיפוש אחר מקור המים

כל בעיה של נזילת מים נוסעת ממקור דליפה כזה או אחר ברשת הצנרת של הבית. על מנת לשמור על קירות הבית נקיים מעובש ומנזקי רטיבות, בעלי בתים רבים מזמינים שירותי איתור נזילות של איש מקצוע בתחום האינסטלציה. בעלי המקצוע מבצעים הערכה כללית אשר לפיה הם יחליטו על דרכי הטיפול.

 

טכנולוגיות בשירות איש המקצוע

לכל אינסטלטור מקצועי בשנים האחרונות יש מגוון דרכים להתמודדות עם אירועי נזילה. האפשרות לבצע קידוחים במקומות ארעיים אמנם חלפה מן העולם, אך במקומה הגיחו לחיינו שיטות איתור מתקדמות כמו צילום ביוב על ידי מצלמה המחוברת לסיב אופטי. בטכנולוגיה זו, הביוב נסקר מטר אחר מטר בצורה שיטתית ועקבית עד לאיתור מקור הנזילה המדויק. סיב אופטי גמיש מחובר למצלמה באיכות גבוה מאוד אשר מהווה העיניים של בעל המקצוע מתחת לאדמה. לאחר מציאת מיקום הנזילה, בעל המקצוע יכול לבצע את התיקון מבלי לפגוע בשאר חלקי הצנרת.

 

עבודה מדויקת ואיכותית

בדומה לטכנולוגיה בה נעשה שימוש בביוב, כיום ניתן לאתר רטיבות בקיר פנימי בעזרת מצלמה טרמית משוכללת.

איתור נזילה במצלמה טרמית מאפשר לבעל המקצוע לצלם תמונה אחת של קיר המבנה, הן מתוך הבית והן מחוץ לו. התמונה מתקבלת מציגה בפני האינסטלטור את כל החלל הפנימי של הקיר על שלל העצמים שבתוכו. העצמים מסווגים על פי צבעים ומידות החום שלהם, כך שהמים הנוזלים מוצגים בבירור ומאפשרים למצוא את נקודת הדליפה תוך דקות ספורות. במקום להשקיע שעות רבות ומשאבים באיתור מים על ידי קידוחים, ניתן לקבלת תמונה רחבה של פנים הבית ולפיה לפעול בצורה מקצועית. ניצול נכון של טכנולוגיות אלו, מאפשר לאינסטלטורים להשקיע יותר זמן בעבודות התיקון מאשר בפעולות האיתור של נזילות.

צוות חברת תרמופלקס מבצע עבודות אינסטלציה איכותיות כבר למעלה מעשור. אנו מבצעים כל פעולה בסיוע מצלמות טרמיות ועזרים טכניים רבים אשר מקלים על איתור הנזילות והטיפול בהן. הצוות מיומן לעבודה ומבצע כל פעולה בצורה אחראית וזהירה, תוך מתן מידע מלא ללקוח ושירות מהיר, יעיל וזמין באופן קבוע. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-5422805

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here