קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

ראש העיר אלי ברדה אירח את ברוך זוארץ, יו"ר הוועד המנהל סניף ניצ"ן מגדל העמק, ואת גברת אילנית מסינגר, שנבחרה למנהלת הסניף בעיר, לקראת יום ההתרמה הארצי של אגודת ניצ"ן שהתקיים ביום חמישי האחרון. ראש העיר קיבל סקירה על פעילות הסניף במשכנו החדש, על התוכניות המופעלות כיום והאתגרים העומדים בפתח בהתמודדות עם השלמת פערים בקרב ליקויי למידה בצל מגפת הקורונה.

קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

כמו כן, התקיימו מפגשי הסברה בבית הספר "רמון" ובית הספר "נופים" על פעילות אגודת ניצ"ן ברחבי הארץ ותרומתה לקהילה. במסגרת ההסברה הוצג סרטון של יובל שמלא, בוגר ניצ"ן והמטפס זוכה התחרות הטלוויזיונית "נינג'ה ישראל", ובו הוצג כי יובל התמודד עם הפרעת הקשב וריכוז בנחישות והתמדה ובכך שיפר את הישגיו ותירגם אותם להצלחות בתחומים השונים. הכספים שנתרמו לאגודה ישמשו לסיוע למשפחות מוחלשות במימון עלויות אבחון, טיפולים, סדנאות, טיולים, והעצמה להורים וילדים.
כיום יש לאגודת ניצ"ן 40 סניפים ברחבי הארץ, וביניהם סניף מגדל העמק אשר נוסד בשנת 2000 ביוזמת ראש העיר אלי ברדה. השנה סניף ניצ"ן מגדל העמק עבר למשכנו החדש ברחוב הנשיאים 12, בצמוד למוקד הרפואי וליד ביה"ס "אורט רוגוזין". ראש העיר בירך על מינויה של מנהלת הסניף החדשה אילנית מסינגר, תושבת העיר שהחליפה בתפקידה את רונית גל שכיהנה בתפקיד בשלוש השנים האחרונות והודה לחברי הוועד המנהל המתנדבים על פעילות למען מערכת החינוך וילדי מגדל העמק. יו"ר הועד המנהל ברוך זוארץ הודה לראש העיר על שיתופי הפעולה לקידום פעילות הסניף ועל תקציבי התמיכה של עיריית מגדל העמק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here