נגיף הקורונה ניגף בפני משפחת אוחיון
קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

שבעת בני משפחת אוחיון שנדבקו בנגיף קיבלו השבוע את הבשורה – כולכם בריאים והם כבעלי הכרת הטוב ברכו והוסיפו: "רוצים להודות לכל מי שהיה איתנו בתקופה הזו"

משפחת אוחיון ממגדל העמק היא מהמשפחות הגדולות ביותר שחלתה בנגיף הקורונה. שבעה בני משפחה נדבקו בנגיף שהגיע ככל הנראה מאחד הנוכחים במסיבת יום הולדת של האח אליסף שנערכה בבית המשפחה.

לאחר שהתברר כי אחד החברים של האח הבכור חלה בנגיף, ביקש אליסף מכלל בני המשפחה להיכנס לבידוד. עם חלוף הזמן החלו התסמינים להופיע והבת חנה לחצה שכולם יעברו בדיקות. התוצאות היו חיוביות לכולם: ההורים וחמשת האחים והאחיות נדבקו בנגיף הקורונה.

את תקופת ההחלמה העבירו בני משפחת אוחיון בביתם מלבד האח הצעיר (אשר) שחש ברע ופונה לבית החולים. "בכל יום הצוות הרפואי יצר איתנו קשר כדי לבדוק מה קורה מבחינת חום ותסמינים", סיפרה האחות חנה והוסיפה: "אני מאמינה שניצחנו את הנגיף בזכות התפילות שלנו. אנחנו רוצים להודות לכל מי שהיה איתנו בתקופה הזו וליווה אותנו בימים לא פשוטים ובמיוחד לראש העיר אלי ברדה וצוות העירייה שליווה אותנו".

ברדה שהיה בקשר רצוף עם משפחת אוחיון כפי שנהג עם שאר תושבי העיר שחלו, הוסיף: "הסכמת המשפחה לפרסם את שמם ראויה להערכה בכך שעזרה להרגיע את תושבי העיר בשיא התפשטות הנגיף. מדובר משפחה חיובית וחזקה באמונה ולאחר שקיבלו תוצאות שליליות והבריאו הם עכשיו משפחה עוד יותר חיובית וחזקה באמונתם. משפחת מגדל העמק שמחה בהחלמתם ומאחלת רפואה שלמה לכל החולים".

נגיף הקורונה ניגף בפני משפחת אוחיון
קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here