קרדיט - pixabay

מערכת הביוב היא חלק חיוני בכל בית ועיר. היא אחראית על איסוף והובלת שפכים מבתים, עסקים ותעשיות למפעלי טיהור. מערכת הביוב אחראית גם על פינוי שפכים שאינם ניתנים לטיפול.

סתימה בביוב עלולה להיות בעיה רצינית. אם אתם מתמודדים עם ביוב סתום, חשוב לדעת מה לעשות ישנן דרכים רבות להתמודד עם ביוב סתום. אלה כוללים שימוש בכלים שונים המיועדים לטיפול בסתימות. אך אם אתם רוצים פתרון מקצועי יותר או שאין לכם את הידע והכלים המתאימים לגשת לזה מומלץ לפנות לאינסטלטור

אינסטלטורים הם לרוב האנשים המתאימים בכל הנוגע להתמודדות עם ביוב סתום. הם ממליצים על מספר דרכים לפתיחת הסתימות, כולל שימוש בבוכנה ושימוש בתמיסה כימית.

אינסטלטורים הם לעתים קרובות האנשים שאליהם יש להתקשר כאשר קורה מקרה של סתימה חלילה. יש להם מספר דרכים לפתוח סתימות, אבל אם אין לך זמן לקרוא לאנשי המקצוע, יש כמה פתרונות עשה זאת בעצמך שיכולים אולי לעזור.

5 דרכים שאינסטלטורים ממליצים לפתיחת סתימה בביוב:

בכל הנוגע לסתימת הביוב, ישנם כמה סוגים עיקריים של סתימות סתימה אחת היא כאשר הצינור חסום בחלקיקים מוצקים כמו מזון, שיער או פסולת אחרת. עוד סוג של סתימה מתרחש כאשר מים חוזרים לתוך הצינור ויוצרים סתימה.

1) לבשו כפפות והשתמשו בבוכנה כדי לפתוח את סתימת הניקוז.

2) שפכו מים חמים לביוב.

3) אפשר גם לצקת פנימה מעט סודה לשתייה או חומץ לבן לניקוז, ואז שוטפים במים.

4) שטוף את האסלה והפעל את הכיור למשך כ-30 שניות לאחר כל שימוש. זה יעזור להסיר כל פסולת מהצינורות, מה שימנע סתימות בעתיד.

5 הכי חשוב שיהיה כלי קיבול / דלי שיקבל את השופכין לפני שאתם מתחילים

אינסטלטורים ממליצים להשתמש בבוכנה לפתיחת סתימת ביוב סתום. הסיבה לכך היא שזו הדרך היעילה ביותר לפתוח את הסתימה מבלי לפגוע בצנרת. בוכנות משמשות אינסטלטורים על מנת לפנות סתימות בביוב. לרוב הם עשויים מגומי או פלסטיק ויש להם ידית ארוכה עם ראש שטוח. הראש משתטח במגע עם פני המים, ומאפשר לו לדחוף את מקור הסתימה דרך הצינורות.

אינסטלטור מומלץ לפתיחת סתימות בביוב

אם הביוב שלכם סתום, אתם צריכים איש מקצוע שיבוא ויפתח לכם את הסתימה. אתה יכול להתקשר לאינסטלטור שהומלץ על ידי החברים או השכנים שלך. רוצים לדעת מי האינסטלטור הכי טוב בעיר? אתה יכול לשאול את החברים והשכנים שלך להמלצות שלהם. יכול להיות שיש להם שרברב שהם משתמשים בו לעתים קרובות ומוכנים לחלוק איתך את ההמלצה שלהם. אם יש לכם ביוב סתום, חשוב להתקשר בהקדם לאינסטלטור המומלץ. כדי לא להסתכן בהצפת הבית או הדירה.

כיום הדרך עוד יותר קלה להשיג המלצות לאינסטלטורים באמצעות אתר ייחודי ששם מרוכז את כל סוגי האינסטלטורים המומלצים באזורך. לאתר אינסטלטורים מומלצים לחצו כאן

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here