האסיפה הישראלית לציון יום הזיכרון השנתי לרצח רבין
עיריית נצרת עילית

האסיפה תתקיים ב 5 ערים : ת"א, ירושלים, חיפה, באר שבע ונצרת עילית

האסיפה הישראלית לציון יום הזיכרון השנתי לרצח רבין
עיריית נצרת עילית

נצרת עילית נבחרה להיות בין 5 הערים בארץ בהן יתקיים מפגש של האסיפה הישראלית לציון יום האזכרה השנתי לרצח רבין . המפגש יתקיים ביום חמישי הקרוב, 18/10 בשעה 17:00 ברחבת עיריית נצרת עילית ,בהשתתפות מאות מחברי תנועות הנוער בישראל לצד צעירים ומבוגרים מכל אזור הצפון .ניר הרבורגר , נציג הקיבוץ העירוני בנצרת עילית שמרכז את הפרויקט סיפר כי האסיפה השנה תתמקד בנושא מגילת העצמאות וחזון מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. "האסיפה הישראלית מבקשת ליצור כר משותף לחשבון נפש בחברה הישראלית על ידי חיזוק השיח הציבורי .

הדיונים יתקיימו באמצעות מפגשי שיח על הדשא ברחבת העירייה ומסביב לשולחנות עגולים בהשתתפות צעירים ומבוגרים מכל גווני הקשת הישראלית: דתיים וחילוניים, שמאל וימין, אנשי הקיבוצים וערי הפיתוח, ערבים ויהודים".

תחת הכותרת  "זוכרים את הרצח – נאבקים על הדמוקרטיה" המשתתפים יקיימו שיח תרבותי, יחליפו דעות וידונו בהשלכות שהותיר הרצח על מרקם החברה הישראלית והדרך להתמודד עם המשקעים שעדיין מלווים אותנו.

מנכלי"ת עיריית נצרת עילית חוה בכר ברכה על ההחלטה לקיים את האסיפה בנצרת עילית זו שנה שנייה ברציפות.  "יום הזיכרון לרצח רבין ז"ל הוא תמרור אזהרה חברתי לחברה הישראלית"  אמרה בכר וציינה כי גם בבתי הספר יתקיימו טקסים לציון רצח רבין בדגש על שיח דמוקרטי תוך הקשבה וכבוד לדעות השונות בחברה הישראלית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here