יושוו הטבות המס של עכו ונהריה
עיריית עכו

הסתיים המאבק: ראש העיר עכו שמעון לנקרי נפגש אתמול עם ראש הממשלה אשר הביע הזדהות עם טענות לנקרי לגבי  חוק הטבות המס של העיר עכו מול העיר נהריה אשר עלול היה לפגוע בעכו, להביא לנטישת האוכלוסייה המבוססת מהעיר ולנזק חברתי-לאומי שעלול להתרחש כתוצאה מכך. נתניהו התחייב כי לאחר הבחירות ישווה את מצבה של העיר עכו למצבה של העיר נהריה

חודשיים לאחר שיצא למאבק בגיבוי חברי המועצה ותושבי העיר יכול ראש העיר עכו שמעון לנקרי לשים את המאבק מאחור. ראש העירייה נפגש השבוע עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במשרדו בירושלים ובמהלך הפגישה הציג לו את העיוות הקיים בתקנות המס החדשות שהקנו לתושבי נהריה הטבות מס גבוהות עד פי 3 מלתושבי עכו הצמודה. לנקרי ותושביו יצאו כזכור למאבק עיקש נגד העיוות וטענו כי תקנות המס הללו יובילו לנטישה של תושבים ממעמד הביניים לעיר נהריה ויחזירו את העיר עכו שלושים שנה לאחור, לעידן שבו קיבלה נהריה הטבות מס עד אשר ניתנו אותן הטבות מס גם לעכו.

ראש הממשלה הביע הזדהות עם דברי לנקרי והתחייב מיידית כי לאחר הבחירות ידאג להשוואת הטבות המס, "מדינת ישראל רואה חשיבות רבה בפיתוח העיר עכו ואף הקצתה משאבים רבים לכך, העיר עכו תמשיך לצמוח ולפרוח" אמר ראש הממשלה. בהמשך גם התחייב במכתב שהעביר ללנקרי כי "מיד לאחר הבחירות בכוונתי לפעול בשיתוף עם שר האוצר, על מנת לתקן את העיוותים שנפלו במפת הטבות המס ולהשוות את מצבה של העיר עכו למצבה של העיר נהריה".

שמעון לנקרי ראש העיר עכו: "אני שמח שהעוול שזעק לשמיים תוקן. אני מודה לראש הממשלה מר בנימין נתניהו לכל מי שנרתם למאבק וסייע לנו. מיד לאחר הבחירות יתוקן העוול כפי שהבטיח ראש הממשלה ותושבי עכו ייהנו מאותן הטבות מס שהשכנים בנהריה קיבלו."

יושוו הטבות המס של עכו ונהריה
עיריית עכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here