עגילים  -פריט קטן שעושה הרבה הבדל  
קרדיט תמונה: unsplush

עגילים הינם פריט פופולארי כבר משחר ההיסטוריה ונעשה בהם שימוש בתרבויות עתיקות. בעבר השימוש בעגילים העשויים זהב, היה נפוץ בעיקר אצל גברים, הרבה לפני שנשים בכל חלמו לעשות בהם שימוש. כיום ניתן לראות עגילים במגוון רחב של סגנונות ועיצובים, וכמעט ואין אוזן שלא מעטר אותה תכשיט שכזה. ישנם לא מעט סוגים שונים של עגילים, המתאימים לכל סגנון או העדפה אישית, ולמעשה הם התוספת המושלמת לכל ארון תכשיטים ולכל בגד במלתחה. מאחר והמבחר כה גדול, יתכן והבחירה יכולה להיות קצת קשה ומסורבלת. אל דאגה, המאמר הבא יסייע לך לבצע את הבחירה הנכונה ביותר בעבורך.  

כך תבחרי עגילים בצורה הטובה ביותר

נופלים או צמודים, חישוקים או טיפות, עם אבן או בלי אבן, כסף או זהב, טראגוס או הליקס, ישנם כל כך הרבה אפשרויות שיכולות לעזור לך לשדרג כל מראה או הופעה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבצע את הבחירה הנכונה, ויתאמו מה שאת מחפשת:  

בראש ובראשונה חשוב להתאים את העגיל שאת בוחרת לסגנון האישי שלך, וכמובן לסגנון הלבוש. נסי להימנע מהתנגשות וניגודים רבים מידי בצבעים או בדוגמאות, ונסי לשלב בין הצבעים, כך שתהיה הרמוניה מלאה בין צבע הבגד לבין העגיל אותו בחרת לענוד. אם את רוצה לתת את הטון באמצעות העגילים הקפידי לבחור בעגיל גדול יחסית לצד סגנון לבוש סטנדרטי בצבעים כהים או בהירים אחידים. אם הטעם והרצון שלך נוטה יותר לכיוון עדין, תוכלי להיות קצת יותר נועזת בשילוב הצבעים של הבגדים, ולהוסיף טאץ קטן באמצעות עגילים עדינים מזהב או כסף. כך או כך תצליחי להעניק את המראה היוקרתי והמרשים אותו את מבקשת לעצמך.

שנית, חשוב מאוד להתאים את העגילים שאת רוכשת למבנה הפנים. לפנים אליפטיות יתאימו יותר עגילי חישוק גדולים או קטנים, ופחות קו של עגילים תלויים אשר יגרמו לפנים להיראות מחודדות. פנים עגולות יראו טוב יותר עם עגילים ארוכים, ואילו פנים מרובעות יתאימו לעגילים צמודים שלא מושכים תשומת לב יתרה

לבסוף, חשוב מאוד לבדוק מאיזה חומר עשוי העגיל אותו את מעוניינת לרכוש. עגילים העשויים חומרים זולים ופשוטים יותר יכולים להוות למקור לאלרגיה לנשים רבות. השקיעי באיכות ובחרי עגילי זהב, כך תוכלי להנות מהעגילים שלך לאורך זמן ללא גירודים, אודם או חוסר נוחות מיותרת, ותהיי בטוחה שעשית רכישה חכמה

רכישת עגילים אונליין 

בבואך לרכוש עגילים אונליין, חשוב מאוד לערוך סינון בין כלל המוצרים בחנות, ולהציג את תוצאות החיפוש הרלוונטיות לסגנון העגיל שאת מחפשת. הקפידי לקרוא היטב את התאור על כל עגיל, מאילו חומרים הוא עשוי, ולהתבונן היטב בכל התמונות מכל הזוויות. בדקי מה טוהר הזהב ואיך מדורג היהלום בתכשיט אותו בחרת לקנות. לבסוף, בדקי מה הן אפשרויות ההחזרה או ההחלפה במקרה של פגם או בעיה במוצר, וגם במקרה בו לא התחברת לתכשיט עצמו.   

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here