רימה ורניקוב מקבלת את תעודת ההוקרה בטקס ההוקרה למתנדבים קרדיט צילום: אלבום פרטי.

הנהלת הסניף האזורי של ביטוח לאומי בעפולה חילקה תעודות הוקרה למתנדבי הסניף על שנות התנדבות ארוכות וביניהם רימה ורניקוב שציינה השנה 25 שנות התנדבות בסניף במהלכן ביצעה אלפי ביקורים בבתי קשישים.

סניף הביטוח הלאומי בעפולה קיים לפני כשבוע יום עיון למתנדבי 'הייעוץ לאזרח הוותיק ומשפחתו' במלון קיבוץ לביא. כ-140 מתנדבים של הסניף הגיעו ליום חווייתי במסגרתו חולקו תעודות הוקרה למתנדבים על תרומת רבת השנים לטובת הסניף.

תחום 'הייעוץ לאזרח הוותיק ומשפחתו' בהנהלת לאה קרשנר מקיים בין היתר ימי מידע לפורשים לגמלאות, יוזם קבוצות תמיכה לאלמנים ואלמנות בשנתם הראשונה להתאלמנות וכן מעניק ייעוץ בנושאים רבים ומגוונים באמצעות צוות מקצועי לצד המתנדבים

שמקפידים לשמור על קשר רציף עם האזרחים הוותיקים המבוטחים באזור עפולה והעמקים לצד קיום ביקורי בית חברתיים לקשישים בודדים. כמו כן מייעצים המתנדבים למבוטחים בקבלת קהל ומעניקים באופן שוטף ייעוץ באמצעות הטלפון.

במהלך הטקס הודו מנהלת הסניף לילה מקוב ומנהלת האגף ל'ייעוץ לאזרח הוותיק ומשפחתו' במוסד לביטוח לאומי ורה שלום למתנדבים על תרומתם והעניקו מגני הוקרה למתנדבים שחצו את השנה השביעית וכן תעודת הוקרה מיוחדת למתנדבת רימה ורניקוב ממגדל העמק על התנדבות ותרומה של 25 שנים במהלכן ביצעה אלפי ביקורי בית ורק בעשור האחרון, מאז החלו לתעד את הביקורים באופן ממוחשב, ביצעה לא פחות מ-2,200 ביקורי בית אצל אזרחים וותיקים. בסיום המפגש נהנו עשרות המתנדבים ומשתתפי יום העיון מהופעת סטנד-אפ וארוחה משותפת.

רימה ורניקוב לאחר קהלת תעודת ההוקרה ממנהלת סניף ביטוח לאומי
קרדיט צילום: אלבום פרטי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here