בריכה מחוממת, סאונה יבשה ורטובה, מרכז ספורט, רחבת ריקודים ובריכה לפעוטות  – קבלו את המתחם – מרכז הפנאי והספורט החדש של נצרת עילית. הפתיחה : בקרוב

תמונה מ-אורנה בוחבוט
תמונה מ-אורנה בוחבוט
תמונה מ-אורנה בוחבוט
תמונה מ-אורנה בוחבוט
תמונה מ-אורנה בוחבוט
תמונה מ-אורנה בוחבוט

עיריית נצרת עילית השיקה השבוע את  המתחם- מרכז הפנאי והספורט שהוקם מחדש, שופץ, שודרג והותאם ל 2018 בהשקעה של כ 30 מיליון ₪ שגויסו על ידי העירייה ממקורות חוץ וממשרדי ממשלה. "מתחם הבריכה המחוממת עמד נטוש ומוזנח ב 15 השנים האחרונות וכעת הוא חוזר לחיים ונפתח מחדש לרווחת התושבים" נמסר מהעירייה וצוין כי הפעלת המתחם הופקדה בידי החברה לפיתוח נצרת עילית בהנהלת שמעון גלרון.

המתחם שימש את תושבי העיר בשנות ה- 70 וה- 80, והיה מרכז הבילוי האטרקטיבי בעיר, בו נהגו התושבים לבלות בשעות הפנאי בבריכה המחוממת, במפגשים חברתיים ובערבי דיסקו שאורגנו בסופי שבוע. לפני כשנתיים החלה העירייה בשיפוץ יסודי על מנת להפעילו מחדש תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים ותקינה. לצורך כך גייסה העירייה תקציבים מיוחדים ממפעל הפיס, ממשרד התרבות והספורט, משרד הפנים,  וגופים ציבוריים נוספים. סך הכול הושקעו בפרויקט למעלה כ 30  מיליון שקלים. "המקום היה הרוס לחלוטין וצריך היה לבנות הכול מחדש," הסבירה סבטלנה גרמן, מהנדסת העירייה, וציינה כי למרות העלות הכספית הגבוהה, העירייה עמדה על כך שהשיפוץ יתבצע בסטנדרטים גבוהים ולא התפשרה על איכות המתקנים והנגשתם לאנשים עם מוגבלויות.  בתחילת השבוע התקיים טקס השקת המתחם אך פתיחתו צפויה רק בחודש הקרוב וזאת בשל הצורך לבצע בדיקת תקינות מקיפה של מערכות ההפעלה בעיקר בבריכה המחוממת ובמתקני הספא בדגש על בטיחות "אנו מקווים לסיים את שלב בדיקת המערכת התפעולית בשבועות הקרובים ולהודיע על מועד פתיחת המתחם " מסר שמעון גלרון, מנכ"ל החברה לפיתוח נצרת עילית וציין כי המתחם ינוהל על ידי אביב עשור, לדבריו  "החודשים הראשונים יהיו תקופת הרצה, ובמהלכם נלמד את צורכי התושבים ונבצע את כל ההתאמות, על מנת שהבילוי במתחם יהיה מהנה, זמין ואיכותי עבור תושבי נצרת עילית,"

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here