עיריית עפולה תשדרג את הכניסות והיציאות מרובע יזרעאל
דוברות עיריית עפולה

בימים אלה משלימה עיריית עפולה את סלילתו של הכביש הראשי של שדרות רובע יזרעאל החוצה את השכונה ובימים הקרובים יחלו העבודות לשדרוג היציאות והכניסות בצומת "הקאנטרי קלאב" וצומת כפיר לפונים צפונה.

תושבי שכונת רובע יזרעאל סובלים בשנים האחרונות מנגישות תחבורתית נמוכה אל השכונה וממנה. ראש העיר אבי אלקבץ מכיר את הנושא מקרוב ועסק בו רבות לפני מערכת הבחירות, הנחה את אגף הנדסה לטפל בנושא בהקדם והשבוע, בשעה טובה, על הקרקע כלים הנדסיים כדי להמשיך את סלילתו של הכביש המרכזי של שדרות רובע יזרעאל מצומת כפיר ועד לכיכר הכניסה לבית חולים 'העמק'.

במקביל, בקרוב יחלו עבודות השדרוג בצומת "הקאנטרי קלאב" שם יצומצם רוחב האי-תנועה המרכזי בשדרות בן גוריון התוקע מדי בוקר את תושבי השכונה המבקשים לפנות שמאלה למרכז העיר. בהמשך יורחב הנתיב ויתווסף מסלול נוסף לנוסעים ישר לכיוון תחנת הרכבת. שדרוג נוסף יירשם גם בצומת 'כפיר' כאשר תושבי השכונה המבקשים לנסוע צפונה לכיוון טבריה לא יצטרכו בקרוב לעמוד בצומת שכן בקרוב 'תיפרץ' פנייה ימינה לבאים מרחוב חטיבת כפיר לכיוון צפון על כביש 65.

בכך מקדמת הרשות המקומית את השלמת הנגישות התחבורתית לתושבי השכונה שהמתינו בשנים האחרונות לרגע הזה. לכך יש להוסיף את הקמתו של בית ספר חדש, שישה גני ילדים חדשים, שדרוג גנים ציבוריים ופעילות תרבותית ענפה בפארק, פעולות שללא ספק מציבים את רובע יזרעאל במקום של שכונה מודרנית תוססת. ברשות ציינו השבוע כי ימשיכו להשקיע ולפתח תוך מתן דגש גם למרכז העיר והשכונות הוותיקות.

עיריית עפולה תשדרג את הכניסות והיציאות מרובע יזרעאל
דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here