צעירי קידום נוער באחד המפגשים
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

צעירי קידום נוער בעפולה שעמלו לאורך השנה כדי לעמוד ביעדים ולסיים 12 לימוד זכו לקראת סיום שנת הלימודים לפעילות העצמה ייחודית שכללה סדנת בגלישת גלים במטרה לעלות אותם 'על הגל' לקראת האזרחות.

צעירי קידום נוער בעפולה עושים גלים: במסגרת פעילות לחופשת הקיץ יצאה קבוצה של כעשרה חניכים מקידום נוער בעפולה להדרכה בגלישת גלים בחוף כרמל. במסגרת הפעילות כל צעיר קיבל חליפת גלישה וגלשן כאשר מדריך גלישה מקצועי ליווה אותם באופן אישי לאורך כל השיעורים. הרעיון מאחורי הפעילות היא ליצור חוויה מעצבת שתאפשר לצעירים התמודדות עם אתגרים בים ועל ידי כך לסייע להם להכיר את יכולותיהם וכישוריהם להתמודדות עם אתגרים בחיים.

צעירי קידום נוער באחד המפגשים
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

במסגרת התכנית שכוללת חמישה מפגשים של שלוש שעות, יוצאים הצעירים לגלוש ולתפוס גלים מול שלל האתגרים שמביא הים. עמותת "הגל שלי" המלווה את התכנית הוקמה במטרה להעניק הזדמנות אמיתית לנערים ולנערות 'לעלות על הגל' תרתי משמע ולהצליח דרך התמודדות מעצבת עם איתני הים באמצעות שילוב של חינוך עם שיעורי גלישה.

'קידום נוער' מהווה מסגרת חינוכית ייחודית מוכרת הפועלת לחינוך ולהשלמת השכלה של בני הנוער, מכוונת ליישום חוק לימוד חובה עד סיום 12 שנות לימוד ותעודת בגרות ומסייעת לבני הנוער במעבר לחיים בוגרים, פעילים ומועילים בחברה. היחידה לקידום נוער בעפולה מעניקה מעטפת שירותים לבני הנוער על מנת לשלב אותם בצורה מיטבית בחברה ובקהילה באמצעות פעילות חינוכית חברתית ותכניות הכנה לחיים עד לשילובם בשוק התעסוקה.

יהודית פרץ, מנהלת קידום נוער עפולה סיפרה: "התחושה היא של העצמה מטורפת, הנערים ניצבו מול אתגר חדש שלא בשליטתם והם לומדים להתמודד מולו. בשיעורים האלו אנחנו עושים הקשה לכל תחומי החיים לאתגרים שהם נאלצים להתמודד איתם, בראש ובראשונה לדרך, ליכולות, לכישלונות, להצלחות, לגבולות ועוד, זו חוויה מדהימה עבורם".

צעירי קידום נוער באחד המפגשים
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here