תורמים בחינוך
דוברות עיריית מגדל העמק

העמותה שפעלה בביה"ס בשנים האחרונות בביה"ס "יערת העמק", הרחיבה את הפעילות לביה"ס "יגאל אלון" ונשבו בקיסמי מערכת החינוך העירונית והחליטו לפעול במודל ישובי בכדי להוביל מהפכים חינוכיים וחברתיים

הנהלת עמותת "תובנות בחינוך" ביקרה במגדל העמק ונפגשה עם ראש העיר אלי ברדה, ראש מינהל החינוך מלי אליגוב ומנהלי בתי הספר. בפגישה השתתפו בין השאר ד"ר יוסי ורדי, מחלוצי היי-טק הישראלי וחבר גרעין המייסדים של "תובנות בחינוך", יו"ר העמותה יעל ליפמן, מנכ"לית העמותה ד"ר קארן טל ומנהלת מרחב הצפון הגב' חיה פרלמוטר שהציגו את חזונם, המענים והתכניות צופות פני עתיד עבור מערכת החינוך ובתי הספר במגדל העמק.
במסגרת המודל מלווה המיזם חמישה בתי ספר בעיר ומתוך נכונות להמשיך ולפעול בבתי ספר נוספים ביישוב. קרן תמי, מיסודה של משפחת שטיינמץ התומכת בתוכניות המקדמות מוביליות חברתית, תרמה בשנת הלימודים החולפת לעמותת "תובנות בחינוך" לטובת הפעלת המודל העירוני במגדל העמק. בני המשפחה ונציגי הקרן נפגשו בשבוע שעבר עם ראש עיריית מגדל העמק וראש מינהל החינוך, ביחד עם צוות "תובנות בחינוך" לסיכום שנת הפעילות.
ראש העיר, מר אלי ברדה וראש מינהל החינוך הגב' מלי אליגוב הציגו את אתגרי הרשות עימם מתמודדת מערכת החינוך לצד מנהל ביה"ס "יערת העמק" אילן יצחקי ומנהלת ביה"ס "עליזה בגין" דורית כהן, אשר הציגו סיפורי הצלחה, את חוזקות מערכת החיוך, הישגיה והצלחותיה.

תורמים בחינוך
דוברות עיריית מגדל העמק

ראשי עמותת "תובנות בחינוך" ציינו לשבח את המוטיבציה, המחויבות והרצינות של מינהל החינוך, מנהלי בתי הספר וכל העוסקים במלאכת החינוך והדגישו את מעורבותו ומנהיגותו של ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי ברדה שבזכות ניסיונו, מעמדו והרציפות השלטונית הוא מעניק גיבוי ושקט תעשייתי למערכת החינוך, מגייס משאבים ועמותות כדי לשפר תשתיות והישגים ובכך להעניק שיווין הזדמנויות לכל ילד ולעשות צדק חברתי כדי לאפשר לכל תלמיד לממש את הפוטנציאל הטמון בו.
"דרוש כפר שלם לחנך ילד" ובטח מערכת חינוך שלמה. בחזונה החינוכי של העיר, מדגישה את דמות הבוגר של מערכת החינוך, עושה בגרות איכותית, משרת שירות משמעותי, לומד במוסדות להשכלה ומקים את ביתו במגדל העמק. לצורך הגשמת החזון נדרשים שותפים רבים ותובנות בחינוך היא אחת מהם ושותפים למהלכים החינוכיים חברתיים שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here