קרדיט: עיריית עפולה.
קרדיט: עיריית עפולה.

לאחר שאושרה בנייתו של בית הספר הממלכתי-דתי "אוהל מאיר" קיבל ראש העיר עפולה אבי אלקבץ בימים האחרונים אישור לבקשה נוספת לבניית בית הספר "אלומות" בעפולה עילית ייהרס ובמקומו ייבנה חדש.

פחות משנתיים לאחר שחזר לתפקיד ראש העיר, הצליח אבי אלקבץ בימים האחרונים להשלים את המהפכה עליה הצהיר מיד עם כניסתו בנוגע לבינוי מוסדות חינוך. כזכור, עם כניסתו לתפקיד מצא אלקבץ כי קיימים פערים ומחסור במוסדות החינוך בעיר, בעקבות כך הצהיר אלקבץ כי המשימה המרכזית היא מחיקת הפערים וכיום, פחות משנתיים לאחר כניסתו לתפקיד יכול לרשום הישג שיא בכל קנה מידה כאשר בנה לא פחות מ-28 גני ילדים חדשים ברחבי העיר, שני בתי ספר חדשים (שהם ואלון יזרעאל), הרחבה של שלושה בתי ספר נוספים אורט בן גוריון, תדהר וגוונים וכן שיפוץ מאסיבי של מוסדות חינוך נוספים ובראשם בית הספר בית זאב שמשנה בימים אלה את פניו לבלי היכר בעלות של למעלה ממיליון שקלים.

כמו כן קידם אלקבץ את בנייתו של בית הספר הוותיק ביותר בעפולה "אוהל מאיר" שהוקם בשנת 1937 ולאחר שאגף שלהם נהרס לפני מספר חודשים לטובת הקמת גני ילדים שיזינו את בית הספר בעתיד, בימים אלה הושלמה התכנית האדריכלית של בית הספר שבנייתו עתידה להתחיל בשנת הלימודים הקרובה.

במקביל, בוצעה רפורמה במוסדות החינוך בעפולה עילית כאשר בית הספר "אלומות" במרכז השכונה יארח החל מהשנה את בית הספר "נופים". בימים האחרונים קיבל אלקבץ בשורה משמחת נוספת לפיה המבנה הישן של "אלומות" ייהרס ובמקומו ייבנה בית ספר חדש של 18 כיתות בשלב הראשון עם אפשרות להרחבה לאחר מכן. השבוע כבר פרסמה העירייה קריאה לאדריכלים להכין תכנון לבית הספר החדש. יש לציין כי את המבנה של בית הספר "נופים" ימלאו החל מהשנה תלמידי בית הספר "מעלות" ואילו המבנה של בית הספר 'מעלות" ייהרס באופן מידי ובמקומו ייבנה בית ספר לחינוך מיוחד "כרמים בעמק".

קרדיט: עיריית עפולה.
קרדיט: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here