העירייה מקימה גינות ציבוריות וגני משחק ברחבי העיר
קרדיט: עיריית עפולה.

בימים אלה מקדמת עיריית עפולה את הקמתן של גינות ציבוריות וגני משחק חדשים בשכונת וולפסון בדרום העיר, רחוב מצדה בגבעת המורה, מתחם C1, רובע יזרעאל ופארק שעשועים כחלק מפרויקט שיקום "נחל המורה" בעפולה עילית.

תושבי עפולה מתחדשים: בימים אלה מקימה עיריית עפולה מספר גינות ציבוריות וגני משחק לילדים ברחבי העיר. בין הפרויקטים יוקם גן ציבורי רחב ידיים ברחוב וולפסון בדרום העיר, כמו גם פארק ציבורי החוצה את מתחם C1 מרחוב חטיבה 9 לשדרות רבין ויכלול בין היתר שבילי הליכה ורכיבה, מתקני משחק לפעוטות, ילדים ובוגרים ועוד. גני שעשועים נוספים מוקמים בימים אלה ברחוב מצדה בגבעת המורה, ובעפולה עילית כחלק מפרויקט שיקום רחב של "נחל המורה" שיחצה את שכונת הוותיקים.

העירייה מקימה גינות ציבוריות וגני משחק ברחבי העיר
קרדיט: עיריית עפולה.

בנוסף, מסיימת בימים אלה הרשות את העבודות בגן השעשועים החדש ברחוב אסתר המלכה ברובע יזרעאל. הגן כולל מתקני שעשועים ודשא סינטטי שהוקמו על פי כל התקנים הבטיחותיים הנדרשים. יש לציין כי שכונת רובע יזרעאל ממשיכה לצמוח במהירות וברשות מבינים שיש דרישה ליותר גנים ציבורים לתושבים. חברת המועצה, קרן קנדרו אלקריף אמרה: "יישר כוח לראש העיר אבי אלקבץ ומהנדס העיר על הקמת הגן באסתר המלכה. אחרי מספר שנים בהן לא הוקם גן משחקים ברובע יזרעאל, עמלנו בשנה האחרונה להקמתו ואין מרגש יותר להגיע לרגע שילדים יוכלו לשחק בו ".

העירייה מקימה גינות ציבוריות וגני משחק ברחבי העיר
קרדיט: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here