קרדיט : עיריית עפולה
קרדיט : עיריית עפולה

עיריית עפולה מקדמת בימים אלה חלוקה של כאלף מחשבים לתלמידים כחלק מהיערכות לקראת שנת הלימודים תשפ"א במסגרתה ילמדו תלמידים רבים באמצעות "לימודים מרחוק".

במנהל החינוך בעפולה נערכים לקראת שנת הלימודים תשפ"א במסגרתה ילמדו השנה תלמידים רבים באמצעות "לימודים מרחוק" בעקבות מגפת הקורונה. חלק מההערכות כללה איתור ומיפוי תלמידים שאין ברשותם מחשבים או ציוד נלווה וכבר בחודשים מאי-יוני חולקו כ-130 מחשבים, סל תוכנות, חיבור לאינטרנט לשנה, אחראיות ותמיכה טכנית למשך 3 שנים וכן קורס מקוון לשימוש במחשב במסגרת התכנית "מחשב לכל ילד" ובנוסף חולקו כ-40 טאבלטים על ידי מחלקת הרווחה לילדי משפחות מטופלות. יש לציין כי לאחר סקר שנערך בקרב תלמידים הוחלט לחלק במהלך החודשים הקרובים כ-300 מחשבים נוספים למשפחות שדיווחו כי אין ולו מחשב בביתן.

קרדיט : עיריית עפולה
קרדיט : עיריית עפולה

במקביל, תחלק העירייה במהלך השנה הקרובה בשיתוף המפעל החברתי לאומי, הפועלת במסגרת תכנית "מחשב לכל הכיתה" קרוב ל-400 מחשבים ניידים לתלמידי שכבות ד' בתשעה בתי ספר שהוכרו ע"י התכנית. במקביל, בעקבות זיהוי צרכים גם בארבעה בתי ספר שלא נמצאו זכאים להשתתף בתכנית ובעקבות המתווה החדש של משרד החינוך ל"לימודים מרחוק", הנחה ראש העיר אבי אלקבץ להשקיע מאמצים רבים ולאגם משאבים על מנת להרחיב ככול שניתן את מספר התלמידים שיקבלו מחשב נייד לביתם והצפי הינו לחלוקה של עוד כ-300 מחשבים נוספים. מחשבים אלה ירכשו בהשתתפות תקציבית של עיריית עפולה וההורים ומדובר בהחלטה חשובה על מנת שהתלמידים יוכלו למצות את הלמידה מרחוק בשנת הלימודים הקרובה.

ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "עיריית עפולה מחלקת מדי שנה מחשבים במסגרת התכניות 'מחשב לכל ילד' ו'מחשב לכל הכיתה'. השנה, בעקבות המציאות של הקורונה והמתווה הצפוי של 'לימודים מרחוק', ישנה חשיבות עליונה בחלוקת המחשבים לכמה שיותר תלמידים כדי שלא יוצר חלילה פער ולכולם תהיה את האפשרות ללמוד בצורה מיטבית".

קרדיט : עיריית עפולה
קרדיט : עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here