'פסטיבל שילובים' גם בחצרות הבתים
ארכיון דוברות עיריית עפולה

פסטיבל שילובים "MIXART" שמשך אלפי תושבים וחובבי תרבות מעפולה והסביבה יחזור בחג סוכות הקרוב עם רשימת אמנים מרעננת והמיזם האהוב של 'אמנות ותרבות בחצרות הבתים' במסגרתו יתארחו האמנים בחצרות בתי התושבים.

"פסטיבל שילובים" שחוזר לעפולה בחול המועד סוכות יארח להופעות בהיכל התרבות שרשרת אמנים כמו עידן חביב, יובל דיין, דיוויד ברוזה, שי צוברי, משפחת אלאייב, אניה בוקשטיין, זמרי האופרה הישראלית ועוד עשרות אמנים מקומיים אך עושה רושם שהמיזם המתקאמבק של 'בתים פתוחים' יתפוס גם השנה לא מעט מתשומת הלב של המבלים ואורחי הפסטיבל.

'פסטיבל שילובים' גם בחצרות הבתים
ארכיון דוברות עיריית עפולה

כזכור, אחד החלקים האהובים ביותר של 'פסטיבל שילובים' היה הבאתם של אמנים ויוצרים ממגוון תחומים היישר מהבמה ומהפודיום לחצרות הבתים. כ-18 בתים ייפתחו במהלך חול המועד הקרוב לקהל הרחב ויארחו, בין היתר, הרצאות של סוכן השב"כ גוהן בין יצחק (בית משפחת שפילקה), הרצאות מוזיקליות עם עמרם עמיאל ונעם וולפין (בית המעשים הטובים) ושמוליק זוהר (בית משפחת כבירי), ערבי שירה בציבור עם הזמרת מור ליברמן (בית משפחת היידמן), שירה עם אורי קריב (בית משפחת מרגולין) ורויטל קראוס ועוזי רוזנבלט (בית משפחת פבל). כמו כן יתקיימו ערבי מוזיקת עולם עם אמיל אייבינדר (בית שמפחת פינצ'י), מופע מוזיקלי עם זמרים מהולנד ופינלנד (בית משפחת קלימר), ערב שירה איטלקית עם עידן ויצנר (בית משפחת וייס) ומופע אנדלוסי עם חנניה לוטטי (בית משפחת לוגסי).

'פסטיבל שילובים' גם בחצרות הבתים
ארכיון דוברות עיריית עפולה

לצד מופעי מוזיקה בהיכל התרבות ומופעים במסגרת המיזם 'בתים פתוחים', יתקיימו עוד עשרות הופעות במסגרת הפסטיבל שיכללו ערב הצדעה לעדה התימנית "מתימנה ועד כאן" שיכלול הרצאות ומופעי מוזיקה בבית "דור לדור", אירוע לעדה האתיופית במרכז המורשת החדש של הקהילה, מופע ג'אז לילידים "ילדוג'אז" בבית המוזיקה, שמחת בית השואבה עם להקת "אגדתא" בבית 'אתחלתא', שירה בציבור עם להקת שיר בעמק בקונסרבטוריון העירוני, הרקדה המונית בבית ויצו, הצגות והפעלות לילדים בספריה העירונית שם תתקיים סדנת יצירה לילדים וההצגה "חמשת החושים" ובית אשכול שם ייהנו הילדים מדוכני פעילות וההצגה "שירה להשכיר". הפסטיבל יינעל באירוע שיתקיים בגלריה העירונית ויכלול תערוכה, מופע מחול ומוזיקה מקורית במסגרתו יציגו אמני העמק יצירות חדשות שנעשו בשיתוף פעולה ובעבודה קבוצתית.

'פסטיבל שילובים' גם בחצרות הבתים
ארכיון דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here