'ערב הגרעין'' התקיים בנצרת עילית
צילום: אלבום פרטי

סביב שולחנות ערוכים בכל טוב, התקבצו כששים מחברי הגרעין התורני-ציוני , בבית הספר 'ארבל' "לערב הגרעין" השנתי, מפגש המשלב דיוני עומק וארוחת גיבוש המעצימות את הגרעין ופעולתו. הנושאים המרכזיים שנדונו בערב מיוחד זה היו האם יש צורך בבחירת רב לקהילת הגרעין התורני-ציוני, וסוגיה נוספת, אופי העשייה הקהילתית למען העיר נצרת עילית ותושביה. "הבמה הרעיונית היא במה חשובה, כאן מתהווים האתגרים הפושטים ולובשים צורה" אמר צחי וייס, מנהל הגרעין התורני-ציוני.

'ערב הגרעין'' התקיים בנצרת עילית
צילום: אלבום פרטי

זה לא היה עוד מפגש הנאה בלבד, זה היה מפגש ששילב גיבוש חווייתי ושולחנות עגולים בהם דנו בסוגיות שנבחרו בקפידה. "ערב הגרעין" שהתקיים השנה עסק בסוגיות משמעותיות כמו אופי הפעילות והעשייה ביחס לעיר נצרת עילית ותושביה, וכן סוגיה משמעותית נוספת, האם צריך רב לגרעין התורני-ציוני. את הערב פתחה הדס מצגר חברת המזכירות שהציגה את תכנית העבודה עליה שקדו במזכירות הגרעין, וכן קריאה לחברים להמשיך להתנדב ולהוביל למשימות אישיות ועירוניות . מנהל הגרעין העביר סקירה על התנהלות הגרעין בהיבט הארגוני והכספי .

'ערב הגרעין'' התקיים בנצרת עילית
צילום: אלבום פרטי

את הסוגיה של בחירת  רב לגרעין התורני-ציוני הציגו בהומור ובכישרון רב שלושה חברים מהגרעין אשר יצרו שיח הומוריסטי חיובי בניתוח סיטואציות ממציאות רב בגרעין . לאחר מכן קיימו בדיבייט שנקבע מבעוד מועד, בו הציגו חברי הגרעין דעות בעד ונגד חשיבות בחירתו של רב לגרעין. "זה היה ערב של חיבור ממש, אומר יצחק כוכב, חבר המזכירות, הביחד הקהילתי, דיבוק החברים, הרעיונות שהועלו, דעות שנשמעו הם סוד קסמו ויופיו של הגרעין".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here