פארק רבין
דוברות עיריית מגדל העמק
העירייה מעסיקה עובד במשרה מלאה שיטפח את הפארק וישמור על ניקיונו. שני פקחים מסיירים בימי שבת וחגים ונערכים סיורי ביקורת יזומים כדי לשמור על הסדר הציבורי והניקיון בפארק

פארק רבין במגדל העמק ידוע כמקום שמושך אליו לא מעט מטיילים בימי חול ובסופי שבוע. קק"ל וגורמי מקצוע שיבחו לא פעם את עבודת טיפוח הפארק ופרגנו לרשות שמעסיקה עובד עירייה במשרה מלאה שכל תפקידו הוא לעסוק בשמירה וטיפוח הפארק, אלא שבעיריית מגדל העמק נקטה בפארק רבין מספר פעולות חוקיות לרווחת תושביה כדי לאכוף את חוקי העזר כמו סדר ציבורי, שמירת ניקיון והדלקת אש במקום ציבורי החלים על כל תושבי העיר ואזרחי המדינה. בנוסף, הרשות מפעילה בשבתות וחגים שני פקחים, מצוידים במצלמות גוף לתיעוד אירועים, הרושמים דו"חות למפירי החוק והסדר בפארק. בנוסף, איליה חייט חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הפיקוח העירוני מקיים סיורי ביקורת יזומים כדי לוודא את אכיפת חוקי העזר ושמירת הסדר הציבורי והניקיון בפארק לרווחת התושבים.
ברשות ממשיכים בתוכניות הסברה להורים ולתלמידי בתי הספר כדי לעלות את המודעות לשמירה על הניקיון והסביבה הנקייה ומעריכים את שיתוף הפעולה עם ההורים והדוגמא האישית שלהם לילדיהם.
על רקע הוויכוח הציבורי והפרסומים בתקשורת הארצית, התלונות ליועץ המשפטי לממשלה ופסיקת בית המשפט על חובת פתיחת הפארקים לכלל אזרחי המדינה הבהיר ראש העיר אלי ברדה על דעת הנהלת העיר כי העירייה תמשיך לפעול על פי חוק כמו סגירת הפארק בימי ראשון לאחזקה שבועית וכניסת קבוצות שמגיעות עם אוטובוס בתיאום מראש ולא על פי גימיק פופוליסטי בניגוד לחוק כמו תעריפי חניה מוגדלים לתושבי חוץ. משרד הפנים האמור לאשר את חוקי העזר והתעריפים קבע, מניסיון עם רשויות אחרות, כי קבעת תעריף חריג לתושב חוץ ייחשב "כגבייה סמויה לכניסה לפארק" וחוק העזר, התקנות והתעריפים לא יאושרו בגין כך על ידם.

פארק רבין
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here