credit: pixabay

הבית שבו אתם גרים כולל גג אסבסט? אם כך, ברור שאתם חייבים לעשות משהו בנידון. היום כבר אי אפשר להתעלם מהעובדה שהחומר הזה מסוכן. ההוכחה החותכת לכך היא שבשנת 2011 עבר בישראל החוק לפינוי אסבסט. משמעות הדברים היא שגם במקרה שלכם אתם צריכים להזמין כמה שיותר מהר שירותי פירוק גגות אסבסט, כי בכל יום שעובר אתם מסכנים את עצמכם ואת המשפחה שלכם לחינם. אם חיפשתם אנשי מקצוע טובים שיוכלו לעזור לכם, התקשרו עוד היום אל חברת אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה ותהפכו גם אתם ללקוחות מרוצים של החברה.

 

חשוב שתדעו שכאשר מדברים על פירוק גגות אסבסט  מדברים על עבודה שחובה לבצע בהתאם לחוקים. משמעות הדברים היא, לפני הכול, שרק קבלנים מורשים יוכלו לעשות זאת. שנית, יש לגדר את האזור שממנו מפרקים את גג האסבסט וכך להגן על העוברים בסביבה. בנוסף, מאוד חשוב לפרק את גג האסבסט בשלמותו ובהמשך להטמין אותו במקום מורשה.

 

איך תדעו באיזה קבלן פירוק אסבסט לבחור?

כמובן שאם תעשו חיפוש מהיר תגלו שיש לא מעט מומחים לפירוק אסבסט. עם זאת, כאמור, רק מי שיש לו אישור לכך יוכל לבצע עבודות מהסוג הזה. בנוסף, זה טבעי שיהיו אנשי מקצוע מומחים ומומלצים יותר מאחרים. לכן, אם חשוב לכם להזמין שירותי פירוק גגות אסבסט מהטובים ביותר, כדאי לעצור ולברר תחילה כל מה שנחוץ.

 

הפקידו את גג האסבסט שלכם בידי אנשי המקצוע הנכונים

אתם חלילה לא רוצים שבמהלך הפירוק ישתחררו לאוויר חומרים מסוכנים? לא רוצים לנשום אותם ולא רוצים לפגוע בסביבה? פנו עוד היום אל חברת אבישי מלכה – אבישי גגות ובניה קלה והזמינו את שירותי פירוק האסבסט שלה. החברה הזאת מקצועית, מנוסה ומביאה איתה רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. בנוסף, גם אם העניין דחוף לכם ואינו סובל דיחוי, מהחברה הזאת תמיד תוכלו לקבל מענה מקצועי. מעבר לכל אלה, אתם תראו שכאן המחירים שתשלמו יהיו נוחים, אז למה לשלם מחירים מופקעים אצל המתחרים?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here