קרדיט צילום : אבי בן מוחא

המלחמה המתמשכת באוקראינה ומיליוני הפליטים שנמלטו לארצות שונות וביניהם כאלה שביקשו להיכנס לישראל, העלתה שוב על סדר היום, סוגייה שמלווה אותנו שנים רבות: פתיחה או סגירת שערי הארץ בפני פליטים שאינם יהודים על פי חוק השבות.

בשנים האחרונות הגיעו לארץ פליטים מסודן, אריתריאה, אתיופיה ועוד. גברים, נשים וטף שביקשו מקלט כפליטי מלחמה. אמנות בינלאומיות, מדיניות שהשתנתה מעת לעת, הצעות חוק שונות שעלו בכנסת, כל אלה לא נתנו מענה הולם למאות האלפים שהגיעו לישראל ונותרו ללא מעמד של קבע.

במסגרת ועידת הסטודנטים, יערך פאנל שיציג מזווית אישית את שאלת פליטי אוקראינה. לאחריו יתקיים דיון ב״שולחנות עגולים״ בסוגיה בהנחיית הסטודנטים. שידונו בנושא לאחר שחקרו אותו לעומק, בדקו מקורות, הצליבו מידע עם חוקים ותקנות במדינות אחרות במסגרת לימודיהם.

הציבור מזומן לבוא, לשמוע ולהשמיע, לצלול לעומק הסוגייה ולהציע חלופות למצב הקיים. מטרת הדיונים היא לבחון לעומק את מגוון הדעות הקיימות והשיקולים העומדים בבסיסן, בצורה דמוקרטית פתוחה ומכבדת.

במסגרת ועידת הסטודנטים של המחלקה לתקשורת, יחולק גם השנה "פרס כנרת לתקשורת 2022". כאשר בוועדת הפרס היו חברים מרצים וסטודנטים מהמחלקה לתקשורת.

ועידת הסטודנטים 2022 – תתקיים בבניין הספרייה במכללה אקדמית כנרת, ביום שלישי ט"ו בסיון תשפ"ב 14.6.22 משעה 14.00. הציבור מוזמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here