עורך דין עובדים
קרדיט FREEPIK

להכיר את זכויותיכם

כחלק מספר החוקים של מדינת ישראל ניתן למצוא כמה חוקים אשר מעגנים בחוק את זכויותיהם של עובדים שכירים- בין אם מדובר על חוק הקובע כי לכל עובד מגיע יום מנוחה, על חוק הגורס כי לכל אדם מגיע לקבל דמי חופשה או מחלה או חוק המעגן את זכותו של אדם לעבוד במקום עבודה אשר מכבד את עובדיו ומונע התעמרות ופגיעה בזכויותיו. עם זאת, עובדים רבים אינם יודעים מהן זכויותיהם באופן מפורט, ולכן לעיתים גם לא יידעו מתי זכויותיהם מופרות ומה ניתן לעשות על מנת למנוע את הפרת הזכויות ואף לקבל פיצוי ראוי. אם אתם מרגישים שזכויותיכם נפגעו במקום העבודה, שכרכם הולן בשלמותו או בחלקו, לא נצברים לכם ימי מחלה, המעסיק לא מפריש כספים לקופת פיצויים ופנסיה או אתם חווים התעמרות במקום העבודה, פנו אל עורך דין זכויות עובדים על מנת לקבל ייעוץ וליווי.

לכבד את זכויות העובדים

בתור מעסיקים אשר וודאי מעוניינים לכבד את לשון החוק, להימנע מהליכים משפטיים מיותרים ויקרים וכמובן גם רוצים לכבד את עובדיכם וזכויותיהם, ולכן חשוב שתכירו את לשון החוק בכל הנוגע לזכויות עובדים. בעלי עסקים רבים יעידו כי התייעצות עם עורך דין המומחה לדיני עבודה וזכויות עובדים אשר יסביר לכם מהן חובותיכם בתור מעסיקים, מהן זכויות העובדים הבסיסיות אשר מגיעות על פי החוק לכל עובד שכיר במדינה ואילו זכויות מיוחדות יש לאוכלוסיות הנחשבות מוחלשות כמו נשים בהריון ונשים בטיפולי פוריות, היא הבחירה הנכונה גם בעבורכם.

לפנות לייעוץ מקצועי

כאמור, פניה אל עורך דין עבודה לייעוץ מקצועי היא הבחירה הנכונה הן לעובדים שכירים המעוניינים לדעת מהן זכויותיהם ולעמוד עליהם אל מול מעסיקים, והן למעסיקים המעוניינים להכיר וליישם את כל הזכויות הסוציאליות המגיעות לעובדים שהם מעסיקים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על אוכלוסיות מוחלשות בעבודה. בנוסף, עורך הדין יוכל לסייע לכם בהליכים משפטיים בנוסף למתן ייעוץ – אם אתם שכירים וזכויותיכם הופרו, עו"ד מומחה לדיני עבודה יוכל לסייע לכם להגיש תביעה ולקבל פיצוי שמגיע לכם. מצד שני, עורך הדין יוכל גם לייצג מעסיק אשר נתבע ע"י אחד מעובדיו ולבנות בעבורו הגנה משפטית יציבה. עורכת הדין שרונה אובגש-מרגי היא עורכת דין המתמחה בדיני עבודה אשר ליוותה אלפי מעסיקים ועובדים בהליכים משפטיים מורכבים ופשוטים, וייצגה אותם על הצד הטוב ביותר בבית הדין לענייני עבודה ובערכאות נוספות. לפרטים נוספים חייגו 052-3711673.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here