נאיל זועבי, מחנך בחסד, דוגמה ומופת לכבוד, לערכים, לסובלנות ומצויינות.
צילום: אדהם זועבי

יוזמה מרגשת בקרב אנשי חינוך, אישי ציבור יהודים וערבים, להעניק למחנך ומנהל בית הספר הוותיק והמוערך, נאיל זועבי, את פרס החינוך. "נאיל מסמל את כל הטוב והיופי, את העוצמה והרוח הנפלאה, אדם שמיישם הלכה למעשה את הערכים החשובים ביותר במדינת ישראל הדמוקרטית". כתבו הפונים.

 

פנייה נרגשת של אישי חינוך ואישי ציבור יהודים וערבים אל שר החינוך ומנכ"ל משרדו, בבקשה להעניק למנהל בית הספר היסודי, נאיל זועבי, את פרס החינוך הארצי בקטגוריית אישי מופת, חזון ומעש.

"אדוני השר, נפתח במשפט הסיום של מכתבנו ובקשתנו, אין ראוי יותר ממר נאיל זועבי לקבל את פרס החינוך הארצי, אישי, על היותו דמות מופת בחינוך, בעשייה, בהישגיות ובעיקר בהיותו דוגמה אישית ומודל לחיקוי כאיש שלום, המחנך לערכים דמוקרטיים וסובלנות.

נאיל מסמל את כל הטוב והיופי שברוח האדם, את העוצמה, את הערכים, את הראיה העמוקה ובעיקר את הישגיו האישיים, האנושיים, איש של מצפן ומצפון, מתווה דרך, מורה כיוון והכל בנועם, באהבת אדם ובחתירה לחינוך מחבר, משלב, מכיל, חינוך שבא מאהבה.

"אדוני השר,

הרוח האיתנה, רוח המסירות, ורוח השליחות המפעמת במר נאיל זועבי היא רוח התקווה לחיים של כבוד ומצוינות בעמנו. אנו קוראים לך,  אדוני השר, לכבד את הפרס  ולהעניקו למר נאיל זועבי, אין כבוד גדול מזה לעצם מהות הענקת הפרס". חתמו הממליצים.

נאיל זועבי סירב להתייחס למכתב והסכים לומר: "אני נרגש ומודה לכל מי שמעריך את עבודתי החשובה".

נאיל זועבי, מחנך בחסד, דוגמה ומופת לכבוד, לערכים, לסובלנות ומצויינות.
צילום: אדהם זועבי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here