קרדיט: כפר נהר הירדן

בכנסת בירושלים התקיים היום (ג, 28.6) טקס הענקת פרסי יו"ר הכנסת. בפרס הראשון על פעילות בשירות החברה והקהילה, גישור על פערים בין שכבות האוכלוסיה ומיזוג גלויות זכה כפר נהר הירדן, כפר הנופש היחיד בישראל המציע לילדים המתמודדים עם מחלות כרוניות ומסכנות חיים ולבני משפחותיהם נופש ייחודי ללא עלות במהלך כל ימות השנה, אשר נמצא בגליל התחתון.

באירוע שהתקיים במעמד יו"ר הכנסת, חה״כ מיקי לוי, נכחו מנכ״ל כפר נהר הירדן, יובל חלמיש, יו״ר הועד המנהל, פרופ׳ קובי רמון, עומר טופול, בנו של נשיא הכפר השחקן חיים טופול, חברי הועד המנהל, מתנדבי וחניכי הכפר.

מנכ"ל כפר נהר הירדן, יובל חלמיש: "מודה ליו"ר הכנסת ולוועדת הפרס על הבחירה בכפר נהר הירדן. במהלך העשור האחרון אפשרנו לעשרות אלפי ילדות וילדים המתמודדים עם מחלות כרוניות ומסכנות חיים ליהנות מנופש ייחודי, מעצים וחשוב, ללא עלות. אנחנו בכפר, המנהלים, המתנדבים, הצוות הרפואי והחניכים, נמשיך את שליחותם של מקימי הכפר, על מנת לאפשר לכל ילד המתמודד עם מחלה לחגוג איתנו את החיים".

כפר נהר הירדן, כפר הנופש היחיד בישראל המציע לילדים המתמודדים עם מחלות כרוניות ומסכנות חיים ולבני משפחותיהם נופש ייחודי ללא עלות במהלך כל ימות השנה. הכפר מציע, ללא תשלום, חוויות בלתי נשכחות לילדים החולים ובני משפחותיהם הכוללות עשרות פעילויות אקסטרים ונופש, רכיבה על סוסים, אומגה, קיר טיפוס, בריכה, חדר אומנות ופעילויות רבות נוספות. הנופש מגובה ע"י המרכז רפואי המשוכלל בכפר הנותן מענה מותאם לסוגי המחלות איתם מתמודדים הילדים ומאפשר להם "לחגוג את החיים". הכפר הממוקם בגבעת אבני שבגליל התחתון, הוקם לפני עשר שנים על ידי מורי ומרילין גרנט ז"ל בשיתוף השחקן חיים טופול, נשיא העמותה, והוא היחיד בישראל המציע לילדים חולים נופש ייחודי ללא עלות עם ליווי רפואי צמוד.

בעשור האחרון נפשו בכפר מעל 20 אלף ילדים חולים ומעל 5,000 בני משפחה. בכפר התקיימו 363 מחזורי נופש ולקחו חלק בפעילות 9,000 מתנדבים לאורך השנים.

קרדיט: כפר נהר הירדן

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here