פתרונות עיצוב לדירות קטנות

העלייה המשמעותית והבלתי פוסקת של מחירי הנדל"ן, בכל רחבי הארץ, במשך יותר מעשור, מאלצת לא מעט אנשים להתגורר בדירות קטנות ואפילו זעירות. במקרים אלה חשוב מאוד להקפיד על עיצוב חכם, כדי לטשטש את הממדים הצנועים ובעיקר על-מנת לאפשר איכות חיים מרבית למרות המגבלות. ההמלצות העיקריות הן ריהוט מודולרי, שימוש מושכל בצבעים וניצול נכון של החלל. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני.

פתרונות עיצוב לדירות קטנות

ריהוט מודולרי

המפתח העיקרי לניצול אופטימלי של שטח קטן הוא גמישות, ולשם כך נדרש ריהוט מודולרי. הדוגמה הטובה ביותר היא ספה נפתחת, כך שבשעות היום תוכלו לשבת עליה בנינוחות ואף לארח חברים, בלי שהיא תתפוס יותר מדי מקום. בהמשך, ורק במהלך השינה, היא תהפוך למיטה ומן הסתם תשתלט על החלל.

עוד רהיט תכליתי במיוחד הוא שולחן אוכל מתקפל: כל עוד אין בו צורך הנוכחות שלו מצומצמת מאוד (אם כי הוא עדיין נוכח בדירה הקטנה, ולכן חשוב לבחור את הדגם בעל העיצוב המתאים ביותר לנכס שלכם), ורק כשמתיישבים לאכול עם אורחים פותחים אותו ונהנים מהאופציה הזו.

פינות מובחנות באותו חלל

כל אחד מאיתנו רוצה להשתמש בבית למגוון מטרות. כשהשטח קטן אין אפשרות למשל לחדר עבודה, אבל כן יש דרכים ליצור פינות מובחנות זו מזו באותו חלל. כך למשל 2 כורסאות יפות ושולחן קטן, מתקפל, יוצרים פינת אירוח נעימה ובפרט אם הן ממוקמות ליד חלון (שרצוי שיהיה גדול, כדי להכניס פנימה את החוץ וכך לעמעם את העובדה שמדובר בדירה קטנה). פינה כזו מתאימה מאוד גם לקריאה או התרגעות, ולמעשה גם כ"חדר עבודה".

ההבחנה בין האזורים השונים שבסופו של דבר ממוקמים באותו שטח מצומצם נעשית באמצעות שימוש בצבעים שונים, בחומרי גלם בעלי מרקם אחר ואף בתאורה. בהקשר זה חשוב להדגיש שבדירות קטנות מומלץ בחום לא להשתמש בגופי תאורה עומדים שתופסים שטח יקר, אלא רק בכאלה שמשתלשלים מהתקרה או תלויים על הקירות. בפרט כדאי למקם גופי תאורה סמויים שמצד אחד מייצרים אור ומצד שני לא מובילים לעומס יתר ויזואלי בחלל הקטן.

פריטים איכותיים ומרשימים

בדירות קטנות יש מעט רהיטים ופריטים, וכדי ליצור את הרושם הרצוי כדאי שכולם יהיו איכותיים מאוד. יתרון נוסף של ההשקעה בריהוט מובחר הוא העמידות שלו – כך שלאחר שארגנתם את החלל לא תצטרכו להחליף את השולחן, הספה או המזנון כבר לאחר שנים מעטות. ויטוריו דיוואני מציעה מגוון רחב במיוחד של רהיטים לסלון, וגם מזרונים ומיטות, כולם באיכות ללא פשרות ובעיצובים ייחודיים. כדי למצוא את הפריטים האופטימליים בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם, מוזמנים ליצור קשר עם נציגי החברה בטל' 09-8910055

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here