עיריית מגדל העמק ממשיכה לגוון את שירותי הדיגיטל שלה לטובת התושבים והשיקה שירותי עדכון בשגרה ובחירום באמצעות האפליקציה הפופולרית WhatsApp. עד כה התחברו למעלה מ-1,000 משתמשים.
עיריית מגדל העמק ממשיכה להתעדכן ומציעה שירות דיגיטלי חדש לתושביה במסגרתו תעדכן את התושבים באמצעות האפליקציה הפופולרית WhatsApp. כידוע, בשנים האחרונות הקימה מחלקת הדוברות של הרשות מערך דיגיטלי רחב הכולל אתר אינטרנט שבימים אלו מקבל עיצוב חדש ונגיש, אפליקציה עירונית, ניוזלטר שבועי, עמודי רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, שידורי לייב של ראש העיר ותכני הפוגה וגם ערוץ יוטיוב שהעמידו את הרשות בצמרת הרשויות הדיגיטליות ובמקום הראשון בארץ במדד השקיפות בשנתיים האחרונות ברציפות.
לכל אלה מתווסף בימים אלה חידוש נוסף במסגרתו נפתחו קבוצות WhatsApp אליהן ניתן להתחבר ובאמצעותן לעדכן את התושבים בהודעות, מופעי תרבות וחדשות.
"העירייה מפיקה לאורך השנה עשרות אירועים ומופעים אותם אנו מפרסמים בכל האמצעים העומדים לרשותנו ובכל זאת תמיד נתקלים בתושבים הטוענים שלא ידעו על אירוע כזה או אחר. מעתה יוכלו תושבי העיר ליהנות מהשירות החינמי ולהיות מעודכנים תמיד בכל האירועים מבעוד מועד", סיפר פיני כהן, מנהל האירועים של העירייה.
הערוץ החדש סייע רבות בתקשורת ישירה עם התושבים בעת תקופת הקורונה. במהלך השבועות האחרונים הרשות פתחה 6 קבוצות שונות בעקבות הביקוש הרב בהן העבירה מידע ועדכונים מהימנים אודות חולים ברשות, הנחיות חדשות ועדכונים רלוונטים. בעירייה אמרו השבוע כי מדובר בצעד נוסף בנגישות השירות, שקיפות ושיתוף התושבים. אנו קוראים לתושבים להצטרף לשירות ולהישאר מעודכנים. קישור להצטרפות לקבוצת ה-WhatsApp נמצא בעמוד הפייסבוק הרשמי של העירייה "עיריית מגדל העמק".