קרדיט צילום- יח"צ.

המרכז החדש, אשר מצטרף למטה החברה הפועל בתל אביב ולחברת האחות בוולפסבורג שבגרמניה, צפוי להעסיק עשרות עובדי פיתוח בצפון הארץ.  

סיימוטיב רואה את המגוון האנושי בחברה כיתרון, וגם רואה כשליחות לאומית את החיבור בין המרכז לפריפריה, וגם את קידומם של פרויקטים חברתיים בצפון. כחלק מכך, בחרו להקים את המרכז החדש בפארק הייטק בר-לב.

סיימוטיב טכנולוגיות, העוסקת בתחום הסייבר סקיוריטי לרכבים בשותפות עם קבוצת פולקסווגן העולמית, מקימה מרכז מו"פ  ומעבדת ניסויים לרכבים מתקדמים בפארק הייטק בר- לב שבגליל, בין עכו לכרמיאל. זהו המרכז השני של החברה בישראל הפועלת בת"א, אשר ירחיב את הפוטנציאל הגיוסי של טאלנטים בצפון במקביל לצמיחה הצפויה בתל אביב. לחברה חברת אחות בגרמניה ליד המטה של קבוצת פולקוואגן העולמית (וולפסבורג).

המרכז צפוי להעסיק עשרות עובדים מכלל המגזרים בחברה הישראלית, במטרה להעצים את ההייטק בפריפריה ולשלב בו את כלל אזרחי המדינה ללא הבדלי דת, גזע או מין.

המרכז החדש יאוכלס כבר בשבועות הקרובים וצפוי לסייע לחברה בפיתוח מוצרי אבטחה לרכב, שחלקם כבר נמצא במאות אלפי מכוניות בכבישי אירופה. במעבדת הניסויים ימומשו על מגוון רכבים תוכנות חדשניות אשר מפתחים בחברה על מנת להגן על הרכבים ברחבי העולם.

קרדיט צילום- יח"צ.

סיימוטיב טכנולוגיות הוקמה לפני כ- 4 שנים על ידי יובל דיסקין, המשמש כיו"ר, צפריר כץ המשמש כמנכ"ל, וד"ר תמיר בכור, המשמש כסמנכ"ל פיתוח עסקי. השלושה בעלי עבר עשיר בתחום הסייבר במערכת הביטחון וכעשר שנות יזמות בתחום ההיי טק, מחזיקים ב 60 אחוזים מהחברה (פולקסוואגן 40 אחוזים). החברה מעסיקה כיום כ-120 עובדים בישראל ובגרמניה. בימים אלה החלה החברה בגיוס עובדים למרכז הצפוני החדש.

סיימוטיב עוסקת בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לאבטחת מערכות תוכנה וחומרה עבור מכוניות מקושרות, מכוניות חשמליות, ולתחום המתפתח במהירות בתעשיית הרכב העולמית של רכבים אוטונומיים ללא נהג.

 

דיסקין: "הקמת מרכז הפיתוח בצפון הוא רגע מרגש עבורנו. השילוב של היי טק בתחום כה מרתק ומתפתח כמו ההגנה על ה -Smart Transportation, יחד עם השליחות החברתית והלאומית של חיבור המרכז לפריפריה, ושילוב בין יהודים וערבים במקום עבודה אחד, הם אתגר משמעותי ו –  Cymotive רוצה להיות בין החברות המובילות בתחום הזה. אין לנו ספק שזו גם הזדמנות משמעותית עבורנו משום שאנו מאמינים כי גיוון אנושי תורם מאוד ליצירתיות של החברה".

אודות פארק הייטק בר לב

פארק ההייטק הינו פרויקט ייחודי בעל חשיבות לאומית שקם מתוך חזון לייצר שינויי אזורי באמצעות מרכז תעסוקת הייטק משמעותי ברמה בינ"ל. הבניין הראשון מבין  8 בניינים אשר יחלשו על כ-87,000 מ"ר, כבר מאוכלס במרכזי פיתוח של כ 30 חברות וביניהן DSPG, קבוצת רד בינת, Zeiss הגרמנית, חברות סטארטאפ טכנולוגיות בתחומי תחבורה חכמה, ביוטכנולוגיה, חקלאות חכמה, אנרגיה, רובוטיקה, רחפנים רפואה ורבות  אחרות. הפארק ייצר כ-5,000 מקומות תעסוקה איכותיים ומתגמלים בגליל אשר יזכו להנות מהגיוון וההון האנושי הייחודי של האזור, יביאו להגדלת אוכלוסיית ההייטק בצפון , יחזקו את הפקולטות הטכנולוגיות במוסדות האקדמאיים ויגדילו את המוטיבציה ללימוד מקצועות ההייטק והטכנולוגיה בקרב תושבי הגליל והאזור.

הפארק ממוקם בצמוד לתחנת רכבת במרחק כ-30 דקות נסיעה בלבד מחיפה ויוקנעם וכשעה ועשרים ברכבת ישירה מתל אביב. הודות למיקומו, הפארק נגיש למהנדסים ואנשי הייטק מרדיוס ג"ג רחבהחל מרמת הגולן בצפון ועד יישובי השרון. הפארק ממוקם במקום אסטרטגי, קרוב לכ-8 מוסדות אקדמאיים, ל-6 בתי חולים, לחברות תעשיה  ולחברות הייטק גלובליות הפועלות בצפון.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here