שולחן שוק בצפון
קרדיט: home-food.co.il
שולחן שוק בצפון
קרדיט: home-food.co.il

אחד הטרנדים החזקים יותר בשנים האחרונות הוא שולחן שוק. למרות שלא מעט חברות של קייטרינג ואוכל ביתי אימצו את הטרנד לבית העסק שלהם, מעטים מכינים שולחן שוק שמוכן כולו באהבה, טעמים חדשניים עם קמצוץ של אוכל מסורתי וביתי. אנו, קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית נספק לכם שולחן שוק בצפון כמו שהוא צריך להיות. נכין לכם את השולחן היכן שרק תרצו לכמות האנשים שרק תחשקו.

אנחנו במאכלי הבית, מספקים שולחן שוק בצפון לכל אירוע שרק תרצו. אירועים גדולים וקטנים, בתוך מבנה או בחוץ, לאירוע עבודה או סתם מסיבת יום הולדת. אירועים גדולים אנחנו מקיימים היכן שרק תרצו, עד 350 אנשים. אתם רק תבואו עם התקציב הרצוי וכמות האנשים שיגיעו לאירוע, ואנחנו נבנה לכם את שולחן החלומות, בדיוק כמו ששולחן שוק צריך להראות. הרי בכל סוג של אירוע, אנחנו רק רוצים שיהיה לנו נעים וכיף, ומה יותר כיף מלאכול אוכל מגניב, טעים ומשביע? אין ספק שאוכל טוב משדרג את האירוע בכמה רמות.

מה אנחנו מציעים?

אנחנו במאכלי הבית מציעים מגוון של מאכלים לשולחן שוק בצפון. נתחיל בזה שלכל אירוע שתזמינו אותנו, לא משנה מה תבחרו להזמין בשולחן שוק, השולחן יהיה ערוך אסתטי ונקי מצד אחד, ומנגד פרוע וגס כמו שמדמיינים שולחן שוק, כך שקודם כל תטעמו את האוכל דרך העיניים. בתפריט שלנו תוכלו למצוא למנות עיקריות חלות עם שניצל פלפל קלוי וחציל מטוגן, עראייס, לחמניות עם המבורגר ביתי מובחר ועוד. את כל אלו תוכלו לתבל ברטבים כמו שום שמיר, טחינה ירוקה ואלף האיים. לצד המנות העיקריות תוכלו להתרענן עם מגוון ירקות כמו עגבניות שרי, כרוב לבן ואדום, פטריות שמפיניון ועוד.

למה דווקא מאכלי הבית?

עם ניסיון של מעל 20 שנה, קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית יספקו לכם את החוויה הקולינרית הכי טעימה ואיכותית בצפון. השילוב המנצח של טעמים של בית ומסורת עם תיבול שעובר מדור לדור, חדשנות והתפתחות, ובישול מכל הלב- הופכים את מאכלי הבית למצטיינים בתחום ההסעדה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here