קרדיט :מקומונט הגליל

מרבית העסקים בוחרים כיום שירותי מחשוב לעסקים. מדובר על מגוון שירותים חשובים וחיוניים מאוד לכל עסק בעידן המודרני המתקדם טכנולוגית ודיגיטלית שאנו חיים בו כיום. חלק בסיסי וחשוב משירותי המחשוב המוצעים כיום לעסקים הם שירותי מחשוב ענן. מדובר על כוח מחשוב שהעסק קונה כגון: שירותים, מסד נתונים, יישומים ועוד, כאשר כולם מצויים באינטרנט.

כיצד עובד מחשוב ענן?

לא מעט חברות ועסקים בוחרים כיום במקום בתשתית מחשוב או שרתים משלהם, בוחרות כיום בשירותים שונים באינטרנט שאליהם יהיה לכם גישה מל זמן ומכל מקום. אחד היתרונות של שירותי מחשוב ענן הוא שחברות יכולות להימנע מהעלויות ומהקשיים השונים הקשורים בבעלות ובתחזוקה של תשתית IT משלהם. במקום זאת הם פשוט משלמים עבור השימוש למישהו אחר שינהל עבורם את כל מה שקשור לתחום זה.

איזה שירותי מחשוב ענן ניתן למצוא כיום?

שירותי מחשוב ענן לעסקים מכסים כיום מגוון רחב של יכולות לרבות אחסון נתונים, עיבוד מידע, כוח מחשוב ובינה מלאכותית. מעבר לכך ניתן למצוא יישומי משרד סטנדרטיים. כמעט כל שירות שאיננו דורש קרבה פיזית לציוד המחשבים שבו משתמשים ניתן לספק כיום דרך הענן.

שירותי מחשוב ענן בבסיסים הם מספק עצום של שירותים. ישנם שירותים שכולם מכירים וישנם כאל שפחות מוכרים. השירותים מאפשרים  לארגונים גדולים למקם את כל הנתונים שלהם ולהריץ את כל היישומים שלהם בענן.

מחשוב ענן מהווה כיום אופציית ברירת מחדל עבור יישומים רבים. ספקי תוכנה מציעים כיום יותר ויותר את היישומים שלהם כשירותים באינטרנט ולא כמוצרים נפרדים. ניתן לומר שהדבר משנה לחלוטין את התעשייה.

היתרונות של מחשוב ענן

ישנם לא מעט יתרונות למחשוב ענן המשתנים בהתאם לסוג שירות הענן שבו משתמשים. ניתן לומר שהיתרון המרכזי ביותר כרוך בכך שחברות ועסקים אינם צריכים לתחזק או לקנות את תשתית המחשוב שלהן. בעל העסק או החברה איננו צריך לרכוש שרתים נוספים, לשדרג מערכות הפעלה, לשדרג חומרה ועוד שכן הספק דואג לכך. שירותי ענן מספקים שירותים מאובטחים ויעילים יותר, הם מבטיחים גיבוי איכותי ומונעים סיטואציה שבה שרתים פיזיים נופלים ובשל כך מתרחש אובדן מידע חשוב של העסק.

השימוש בשירותי ענן מאפשר לחברות ועסקים שונים ליישם בצורה מהירה פרויקטים, לבדוק מושגים שונים ללא רכש ממושך ועלויות גבוהות מאוד. היכולת להפעיל שירותים עסקיים לדשים ללא זמן  ומאמץ הנוגעים לרכישות הIT המסורתיות זה ללא ספק יתרון ברור. שירותי ענן ללא ספק מקלים על העומס בעסק ומאפשרים לעסק להתנהל בצורה חכמה יותר, יעילה יותר ומהירה יותר בכל אספקט אפשרי.

כיצד תבחרו שירותי מחשוב ענן לעסק שלכם?

מכיוון שיש כיום לא מעט חברות המציעות שירותי מחשוב ענן  לעסקים, חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה ומקצועית אשר יודעת כיצד להתאים לכל עסק את המענה המדויק בתחום שירותי מחשוב ענן בהתאם לצרכים הספציפיים שלו, לתקציב שלו ועוד. חשוב מאוד לבחור בחברה שיש לה המלצות מלקוחות מרוצים וכן מוניטין בתחום זה וזאת בכדי לוודא שתהליך הטמעת פתרונות המחשוב המדוברים בעסק או בחברה שלכם יתבצע בצורה מוצלחת.

חברת יזמקו נוסדה בשנת 1972 על בסיס הרעיון לספק ללקוחותיה העסקיים את השירות המקצועי והמהיר ביותר, על מנת לצמצם ואף למנוע את הנזקים האלה.

הרעיון המרכזי של יזמקו והקווים המנחים את פעילות החברה מיום הקמתה הם‫: לספק ללקוחותינו‫, מענה אנושי באופן מיידי‫, להכשיר צוות שירות ברמה המקצועית ביותר‫, להיות זמין בפריסה ארצית‫ ולספק שירות באתר הלקוח‫. לתת פתרון מקיף לכל בעיה הקשורה באופן ישיר ועקיף למוצרינו לפתח פתרונות ייחודיים על פי צרכי הלקוח. לשפר באופן מתמיד את פעילות מחלקת השירות

התוצאה הייתה מהפכנית! שירות ברמה הגבוהה ביותר!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here